Gå til innhold

Ivrig pappa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på ul i dag og på sykehuset virket det som om det var viktigere for samboeren min å få til nettverkstilgang på mobilen, enn å snakke med meg.. Sånn er han hele tiden, jobb og mobil foran meg og barna..

Noen som opplever det samme mtp uinteressert pappa? På sykehuset så jeg mange fedre som satt støttende med armen rundt den gravide moren, så koselig ut..

Neste gang går jeg nok til timen på sykehuset alene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sagt ifra om det til han da? Gjør et prosjekt der du får lov til å kommentere at han er "borte" så kanskje han merker det selv? Når man er addict så merker man det knapt selv... Og så skal man "bare".. :/ Samboeren min er tilstede og engasjert heldigvis men han klager p at jeg sitter for mye med telefon i bilen/sofaen etc.. Merker det knapt!

Skrevet

Sier det ofte, har til og med snakket om 'mindfulness', men ingenting går inn.. Han blir bare sint, så må nok slutte å bry meg og bare gjøre alt dette alene.. 3.svangerskapet for han, oppført seg på samme måte hver gang..

Skrevet

Kjenner jeg blir skikkelig frustrert på dine vegne.. :-( Merkelig at han ikke ser det selv men man blir jo litt sånn.. Kritikk er noe dritt. Har desverre ingen gode råd men forstår deg veldig godt! Virker fristende å ikke ha han med på utflukter så ikke man forstyrrer han i telefonbruken.. :/

Skrevet

Ja, frustrasjonen er der, men da er han vel bare sånn.. Jeg synes det er et mirakel hver gang jeg blir gravid/får barn..kanskje ikke han ser det på den måten ? Får holde ut - går nok bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...