Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Hei. Fått påvist endometriose. Vi har vært prøvere i 6mndr, men lurer på om det er andre her med endometriose som vil dele litt råd og erfaringer? Fikk beskjed av legen at jeg kan få en sprøyte med ettellerannet,som skal kunne hjelpe meg med å bli lettere gravid. Er det virkelig så vanskelig å bli gravid om man har endometriose? Husker ikke alt legen sa,for han snakket til meg rett etter jeg voknet av narkosen,så skal så klart inn til ny samtale. . Er bare litt forvirret over dette her jeg. Søkt mye på nett om endo,men fremdeles ikke mye klokere .. sitter hvertfall her med mine daglige smerter, og tør inne begynne å håpe på en baby.. tenk om det faktisk er så vanskelig som jeg fikk inntrykk av .. tenk om jeg ikke får en baby.. åh... Så må jeg legge til , 6mndr er så klart ikke lenge . Men likevel vi har sex hver dag,for sexen sin skyld ,ikke for at jeg skal bli gravid. Har tenkt på om jeg må begynne å fokusere masse på eggløsnings tester og ting fra helsekost som skal gjøre meg mer fruktbar osv osv.. eller om jeg skal fortsette å elske med mannen min ,for at vi elsker hverandre og håper på en baby,eller om jeg må nå begynne å hoppe på han så fort jeg tror egget er på vei... gud bedre 😂 hehe Anonymous poster hash: 1ce43...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå