Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Er det lang behandlingstid? Vanskelig å få innvilget. Vi er en familie på tre, kun mannen som har vanlig inntekt. Jeg er langvarig syk, og lever på minstesats aap. Bor i knøttliten leid leilighet. Anonymous poster hash: 75e71...459
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 3 ukers behandlingfrist, men kan ta lenger tid dersom mye pågang. Anonymous poster hash: 49fbd...aa5
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Kan man sende inn selvangivelse på Mail, eller må alt postes? Anonymous poster hash: 75e71...459
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Hør med de som behandler. Vil tro det må sendes per post ja. Anonymous poster hash: 49fbd...aa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå