Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lang behandlingstid? Vanskelig å få innvilget. Vi er en familie på tre, kun mannen som har vanlig inntekt. Jeg er langvarig syk, og lever på minstesats aap. Bor i knøttliten leid leilighet.

 

Anonymous poster hash: 75e71...459

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 ukers behandlingfrist, men kan ta lenger tid dersom mye pågang.



Anonymous poster hash: 49fbd...aa5
Skrevet

Kan man sende inn selvangivelse på Mail, eller må alt postes?

 

Anonymous poster hash: 75e71...459

Skrevet

Hør med de som behandler. Vil tro det må sendes per post ja.



Anonymous poster hash: 49fbd...aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...