Gå til innhold

Sekk til 1.klassing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det beckmann de fleste bruker? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er stort sett det jeg ser her iallefall, i mine to sine klasser (1. og 4.). De har hatt denne typen sekk hele veien, og minsten Har også samme i Bhg-varianten :-)

Skrevet

Takk :)

Men den som er beregnet for 1.kl, hvor lenge har de den da, sånn ca? Kjøper vel ikke større året etter allerede vel?

Skrevet

Takk :)

Men den som er beregnet for 1.kl, hvor lenge har de den da, sånn ca? Kjøper vel ikke større året etter allerede vel?

Mener man bytter sekk når de skal opp i 4. klasse :) 

Skrevet

Bergans har et helt nytt bæresystem i år. Verdt å sjekke ut.

Eldste brukte 1 klassesekken til og med 3 klasse. Det samme gjorde de fleste andre i klasSen.

Skrevet

Eldste måtte ha ny sekk i 4. klasse, nest eldste kunne bruke sin ut 4. klasse og fikk ny til 5. klasse. Det kommer litt an på hvor store barna er. Eldstemann er lang for alderen, nest eldste litt lav.

Anonymous poster hash: 0ae2a...efe
Skrevet

Her får førsteklassingene nye sekker av fylkeskommunen for at de skal være ekstra synlige som førsteklassinger i trafikken. Sikker på at de ikke får det hos dere?

Vi kjøper sekk først i andreklasse.

Anonymous poster hash: 89ff0...8f1

Skrevet

Mine barn har Beckmann og er veldig fornøyd med dem.

Eldstemann fikk ny sekk da han begynte i 3.klasse, han er veldig lang og sekken ble latterlig liten til han etterhvert. Sekken så ut som et egg midt på ryggen hans ;)

Andre og tredjemann fikk ny sekk til 4.klasse.

Yngste går i 1.klasse og jeg regner med at sekken holder ut 3.klasse for henne også.

Det er vanlig å få ny sekk tre ganger, til 1.klasse, til 4.klasse og til ungdomsskolen. På videregående får de pc og sekk til den av skolen.

Anonymous poster hash: b7a56...a02
Skrevet

Her har "alle" beckmann. Veldig bra sekker. Holder i hvert fall to eller tre år.

Skrevet

Her har "alle" beckmann. Veldig bra sekker. Holder i hvert fall to eller tre år.

Det er 2 års garanti på dem, så skulle noe ryke innen den tid er de kjempegreie med reklamasjoner.

Skrevet

Det er 2 års garanti på dem, så skulle noe ryke innen den tid er de kjempegreie med reklamasjoner.

Så bra! Tenkte mest på størrelsen, men det er jo veldig bra at de har garanti også :-)

Skrevet

Har en ganske lang tredjeklassing. Beckmannsekken fra førsteklasse passer fortsatt fint. Er ikke sikker på om vi trenger ny i fjerde klasse.

Anonymous poster hash: 5b48e...ebe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...