Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Som datt ut av senga i natt og fikk et stort kul og blåmerke i panna og et mindre blåmerke på nesa 😞 (han datt mellom 2 senger). Ikke gøy å levere i bhg når de ser misshandlet ut .
*Miss Marple* Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Huff, det blir mange knall og fall. Stakkars liten. Men så har han en god historie å fortelle i bhg da, og blir nok den store helten i dag 😊
amandine Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Det skjedde med 12åringen min her om dagen☺regelrett spant ut av senga i søvne og traff parketten med et brak he he je
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Stakkars liten. For en stund tilbake fikk jeg en heftig stafylokokkinfeksjon i et bittelite skrap/sår ved øyet. Øyet og det rundt hovnet så kraftig opp at jeg ikke kunne se. Så ut som jeg hadde vært i bokseringen. Samtidig som jeg så slik ut, klarte 4 åringen å skade seg stygt i barnehagen. Så han så ut som har var slått gul og blå han også. Kan tro min samboer fikk stygge blikk da vi tre gikk på handletur. Han nektet å dra på flere handleturer med oss. hehe Både jeg og han følte for å forklare til både kjente og ukjente som krysset vår vei at "altså han har skadet seg i barnehagen og hun har fått en infeksjon". Da ble det kanskje enda mer mistenksomt siden vi følte et sånn forklaringsbehov! Anonymous poster hash: 97fb5...924
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Stakkars liten. For en stund tilbake fikk jeg en heftig stafylokokkinfeksjon i et bittelite skrap/sår ved øyet. Øyet og det rundt hovnet så kraftig opp at jeg ikke kunne se. Så ut som jeg hadde vært i bokseringen. Samtidig som jeg så slik ut, klarte 4 åringen å skade seg stygt i barnehagen. Så han så ut som har var slått gul og blå han også. Kan tro min samboer fikk stygge blikk da vi tre gikk på handletur. Han nektet å dra på flere handleturer med oss. hehe Både jeg og han følte for å forklare til både kjente og ukjente som krysset vår vei at "altså han har skadet seg i barnehagen og hun har fått en infeksjon". Da ble det kanskje enda mer mistenksomt siden vi følte et sånn forklaringsbehov! Anonymous poster hash: 97fb5...924 Huff, bra det med 4-åringen skjedde i bhg og ikke hjemme, så slapp dere i alle fall at de ansatte der ble mistenksomme. Anonymous poster hash: c3ebb...cd5
Stridsmøy Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 (endret) Stakkars liten. For en stund tilbake fikk jeg en heftig stafylokokkinfeksjon i et bittelite skrap/sår ved øyet. Øyet og det rundt hovnet så kraftig opp at jeg ikke kunne se. Så ut som jeg hadde vært i bokseringen. Samtidig som jeg så slik ut, klarte 4 åringen å skade seg stygt i barnehagen. Så han så ut som har var slått gul og blå han også. Kan tro min samboer fikk stygge blikk da vi tre gikk på handletur. Han nektet å dra på flere handleturer med oss. hehe Både jeg og han følte for å forklare til både kjente og ukjente som krysset vår vei at "altså han har skadet seg i barnehagen og hun har fått en infeksjon". Da ble det kanskje enda mer mistenksomt siden vi følte et sånn forklaringsbehov! Anonymous poster hash: 97fb5...924 Off da, sikkelig uflaks på dere to. Skjønner at mannen din ikke ville bli mistenkt for å være både kone- og barnemishandler. Endret 28. mai 2015 av Stridsmøy
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 herregud så fælt Anonymous poster hash: 88d8f...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå