Gå til innhold

Stakkars 3 åringen min.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som datt ut av senga i natt og fikk et stort kul og blåmerke i panna og et mindre blåmerke på nesa 😞 (han datt mellom 2 senger).

Ikke gøy å levere i bhg når de ser misshandlet ut .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det blir mange knall og fall. Stakkars liten.

 

Men så har han en god historie å fortelle i bhg da, og blir nok den store helten i dag 😊

Skrevet

Det skjedde med 12åringen min her om dagen☺regelrett spant ut av senga i søvne og traff parketten med et brak he he je

Skrevet

Stakkars liten. 

For en stund tilbake fikk jeg en heftig stafylokokkinfeksjon i et bittelite skrap/sår ved øyet. Øyet og det rundt hovnet så kraftig opp at jeg ikke kunne se. Så ut som jeg hadde vært i bokseringen. Samtidig som jeg så slik ut, klarte 4 åringen å skade seg stygt i barnehagen. Så han så ut som har var slått gul og blå han også. 

Kan tro min samboer fikk stygge blikk da vi tre gikk på handletur. Han nektet å dra på flere handleturer med oss. hehe

Både jeg og han følte for å forklare til både kjente og ukjente som krysset vår vei at "altså han har skadet seg i barnehagen og hun har fått en infeksjon". Da ble det kanskje enda mer mistenksomt siden vi følte et sånn forklaringsbehov!



Anonymous poster hash: 97fb5...924
Skrevet

 

Stakkars liten. 

For en stund tilbake fikk jeg en heftig stafylokokkinfeksjon i et bittelite skrap/sår ved øyet. Øyet og det rundt hovnet så kraftig opp at jeg ikke kunne se. Så ut som jeg hadde vært i bokseringen. Samtidig som jeg så slik ut, klarte 4 åringen å skade seg stygt i barnehagen. Så han så ut som har var slått gul og blå han også. 

Kan tro min samboer fikk stygge blikk da vi tre gikk på handletur. Han nektet å dra på flere handleturer med oss. hehe

Både jeg og han følte for å forklare til både kjente og ukjente som krysset vår vei at "altså han har skadet seg i barnehagen og hun har fått en infeksjon". Da ble det kanskje enda mer mistenksomt siden vi følte et sånn forklaringsbehov!

 

Anonymous poster hash: 97fb5...924

 

 

Huff, bra det med 4-åringen skjedde i bhg og ikke hjemme, så slapp dere i alle fall at de ansatte der ble mistenksomme. :P

 

Anonymous poster hash: c3ebb...cd5

Skrevet (endret)

Stakkars liten.

For en stund tilbake fikk jeg en heftig stafylokokkinfeksjon i et bittelite skrap/sår ved øyet. Øyet og det rundt hovnet så kraftig opp at jeg ikke kunne se. Så ut som jeg hadde vært i bokseringen. Samtidig som jeg så slik ut, klarte 4 åringen å skade seg stygt i barnehagen. Så han så ut som har var slått gul og blå han også.

Kan tro min samboer fikk stygge blikk da vi tre gikk på handletur. Han nektet å dra på flere handleturer med oss. hehe

Både jeg og han følte for å forklare til både kjente og ukjente som krysset vår vei at "altså han har skadet seg i barnehagen og hun har fått en infeksjon". Da ble det kanskje enda mer mistenksomt siden vi følte et sånn forklaringsbehov!

 

Anonymous poster hash: 97fb5...924

Off da, sikkelig uflaks på dere to. Skjønner at mannen din ikke ville bli mistenkt for å være både kone- og barnemishandler. Endret av Stridsmøy
Skrevet

herregud så fælt



Anonymous poster hash: 88d8f...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...