Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Bruker aldri å tro på lignende behandlinger og kremer, men på facebooksiden deres ser det jo ut som de har en del brukere som faktisk er fornøyde. Ser ut som ordentlige profiler og mennesker som har kommentert..? Har lært å leve med strekkmerkene mine men hvis det finnes en behandling for å redusere de litt så tenker jeg at det er verdt et forsøk. Kunne tenkt meg å prøvd på ansiktet også. Men vil ikke bruke penger på det hvis det er bare svada. Her er link http://www.amepure.com Anonymous poster hash: 8c283...359
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Lurer på det samme. Ventet på det i posten, bestilte for over 3 uker siden og har enda ikke fått det! Irriterende ;p Anonymous poster hash: ba71e...b54
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Spennende! Men kjedelig at det ikke har kommet enda. Du må komme med oppdatering her inne når du får og har fått brukt det litt Hvilke produkter bestilte du? Anonymous poster hash: 8c283...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå