Gå til innhold

Hjelp meg med kalorier..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å finne ut hvor mange kalorier frokosten min inneholder. Spiser 1dl havregryn med vann.. Hvor mange kcal er det?

Anonymous poster hash: c2903...4d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står på pakken....

Anonymous poster hash: 39265...c15

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Seriøst?! Det står vel på pakken hvor mange kalorier det er der?

Eller, hvis du er smart så veier du gryna på en kjøkkenvekt og regner deretter ut hvor mange kalorier dette er (det står bakpå hvor mange kalorier det er i 100 gr, så da bruker du mattekunnskapene dine til å finne ut resten.

Anonymous poster hash: 50851...53f

Skrevet

Last ned Lifesum til telefonen din. Du plottet inn hva (og hvor mye) du spiser og appen regner ut hvor mange kalorier du får i deg. Du kan også legge inn fysisk aktivitet/trening og hvor mye vann du drikker. Lifesum gir deg beskjed om du har spist for mye/for lite og kan i tillegg opplyse om at det har "vært en perfekt dag".

1 posjon havregryn (40 gram) inneholder ca.150 kalorier. Jeg synes det er lite. Hiv på en neve friske bær og en klatt fettfri youghurt ;)

Skrevet

På lifesum kan du også scanne strekkoden og den regner ut for deg!

Anonymous poster hash: db0a6...174

Skrevet

tipper litt under 150..  Burde øke mengden og ha i litt ekstra, bær f.eks.. 1 dl havre og vann er ikke rare frokosten, selv ikke for en slanker..

Anonymous poster hash: d59ce...7e4
Skrevet

Jeg klarer ikke å finne ut hvor mange kalorier frokosten min inneholder. Spiser 1dl havregryn med vann.. Hvor mange kcal er det?

1 dl. Havregryn er ganske lett. Vil tro det utgjør ca. 30 gram

Anonymous poster hash: 30980...a06

Skrevet

tipper litt under 150.. Burde øke mengden og ha i litt ekstra, bær f.eks.. 1 dl havre og vann er ikke rare frokosten, selv ikke for en slanker..

Anonymous poster hash: d59ce...7e4

Helt greit for en som ikke skal ha så fordømt mye kalorier i seg hele tiden...

Anonymous poster hash: 30980...a06

Skrevet

Takk dere :) jeg har ikke kjøkkenvekt, så jeg vet ikke hvor mye det veier. Derfor jeg spør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...