Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Hva er deres erfaringer? Jeg ønsker ikke prevensjon med hormoner fordi jeg har migrene. Vi snakker om et siste barn og da er det ikke noe poeng i å sette inn spiral. Har nå fått resept på Cyklokapron og det fungerer i allefall litt. De første dagene blør jeg likevel gjennom, men alt i alt litt mildere blødninger. Men det blir for dyrt i lengden syns jeg. Kan man få de på blå resept? Anonymous poster hash: 5642d...900
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Jeg har brukt de litt, men ble veldig dårlig av de. Kvalm og diaré så orket ikke mer. Vet ikke om du kan få de på blå resept. Anonymous poster hash: d513e...c2c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Jeg har brukt de litt, men ble veldig dårlig av de. Kvalm og diaré så orket ikke mer. Vet ikke om du kan få de på blå resept. Anonymous poster hash: d513e...c2c Ja du sier noe der. Blir visst løsere i magen av de jeg også, men det er egentlig bare positivt for jeg er alltid hard i magen Anonymous poster hash: 5642d...900
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Kun refusjon hvis du har en koagulasjonsforstyrrelse. Anonymous poster hash: fd981...e77
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Kan du ikke få svidd av slimhinnene i livmoren? Har veldig god effekt. Anonymous poster hash: dfff1...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå