Gå til innhold

baby som sover oppå brystet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille sover bedt om hun får ligge oppå meg, på mage.

Våkner ofte om jeg legger jenne i sin seng.

Er det trygt å la henne sove slik? Tenker det blir ganske varmt..

Anonymous poster hash: 7911f...019

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår yngste sov helst sånn til han ble året, syns også det ble litt klamt, så måtte passe litt på hvordan dyna lå og sånn da...

Anonymous poster hash: 2389d...7d2

Skrevet

Jeg hadde ihvertfall ikke fått sovet....... :babysmokk:

Skrevet

Vi gjorde dette med vår nest yngste for mange år siden, men idag ville jeg prøvd andre alternativer. Har du prøvd å legge henne med en t-skjorte som du har brukt og som lukter godt av deg, tullet rundt kroppen hennes?

Skrevet

Sånn sov vi den første tiden med alle babyene våre. Trygt og godt og veldig koselig.

Skrevet

Jeg hadde ihvertfall ikke fått sovet....... :babysmokk:

Sover ikke veldig godt,men mye bedre enn med gråt i nabosenga eller når jeg bærer...

Og ikke hele natten heller.

Hi

Anonymous poster hash: 7911f...019

Skrevet

Slik sov jeg med min de første mnd.

Skrevet

Hvorfor sover du dårlig med babyen på magen? Er det noe du kan endre, slik at du får sove godt når babyen sover godt?

Feks at du sover dårlig pga varmen, da kan du ha lettere dyne. Eller om du sover dårlig pga at du blir utrygg, da kan du tenke på grunnen til utryggheten osv.

Selvfølgelig er det ikke gitt at du får sove, og da må du endre soverutinene. Jeg er veldig for å få mest, og best, mulig søvn for mor og barn i starten. Så får det heller være hvordan det er. For min del er det samsoving med baby omtrent inni armhulen, for andre er det egen seng.

Rutinene man har de første månedene vil uansett endres mange ganger. Så om dere sover best på sofaen (feks) så betyr ikke det at det blir slik framover.

Anonymous poster hash: aec5d...86a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...