Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Jenta på 1,5 år hadde 39 i feber når hun la seg for kvelden kl 18.30. Fikk paracet da. Er varm i pannen nå, men sover i bare en t-skjorte og bleie med dyne over seg. Vekke for å gi paracet eller vente til hun våkner selv? Er varmere nå enn når jeg kjente for noen timer siden. Anonymous poster hash: fdc40...a7d
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Ta tempen. Er den over 40 ville jeg gitt febernedsettende. Ellers ikke, med mindre barnet viser ubehag eller har brukt å få feberkramper. Anonymous poster hash: 8043b...5e9
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Jeg hadde ikke tatt sjansen på at barnet får feberkrampe! Så jeg hadde gitt paracet. Anonymous poster hash: a885e...dda
Iiiiik Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Feber har jo en funksjon da. Så sant barnet ikke viser tydelig ubehag ved den forhøyete kroppstemperaturen (eller har et kjent mønster med feberkramper) ville jeg ikke vekt henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå