Gå til innhold

Nattesvette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå I 1-2 uker slitt med nattesvrtte. Er 26 år og skjønner ikke hva dette kommer av. Legen er på ferie så jeg får ikke tatt kontakt med han før til uka. Sååå, noen som har litt peiling? Jeg har det sånn passe kjølig på rommet. Sover kun I truse og svetten rett og slett renner. Sengen blir også kliss våt hver natt selv om jeg sover uten dyne. Ikke spist noe uvanlig og stoffskifte helt fint for 3 mnd siden. Jeg er rådløs. Hatt dette en gang før men fant ikke ut av noe da

Anonymous poster hash: 58bbb...eef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Ikke lett å si uten videre. Har du hatt noen andre "symptomer"? Tatt av uplanlagt? Feber? Forstørrede lymfeknuter?

Anonymous poster hash: cdc25...63c

Skrevet

Bestill en time hos legen din så fort du kan, sikkert ikke noe alvorlig, mange forskjellige grunner til nattesvette...

Jeg har også hatt det en og annen natt i det siste, jeg er redd jeg nærmer meg overgangsalderen. Jeg er bare 40, men min mor var tidlig ute, og det er vel arvelig. Neppe det hos deg da, som bare er 26. :-)

Anonymous poster hash: 1c7a8...5fc
Skrevet

Gravid eller nylig født?

Anonymous poster hash: 87dce...735
Skrevet

Tatt av? hvordan sjekker jeg lymfeknuter? Beklager at jeg ikke vet😕 ikke noe feber egentlig. Ikke som jeg kan huske. Jeg er litt sliten for tiden men det er nok på grunn av jobb og hus. Ellers kan jeg ikke komme på noe sånt spesielt. Litt svimmel til tider.

Skrevet

7 år siden fødsel 😉 ingen baby på vei.

Skrevet

Noen få akupunkturtimer kan trolig hjelpe deg med det. Trolig allerede etter første time også :)

Akupunktur er suveren mot nattesvette, spesielt den som kommer når man har drevet seg litt for hardt og er sliten. Men også svettetokter ifm. overgangsalder.

Anonymous poster hash: a7f4c...a09
Skrevet

Kanskje jeg må prøve ut det. Alle tips hjelper ☺

Skrevet

Tidlig overgangsalder/hormonforstyrrelse

Hypertyreose/stoffskifteproblemer

HIV

Anonymous poster hash: 8ff35...72a

Skrevet

Jeg svetter og om natten. Dyne, pute og laken er gjennomvått. Drypper av håret mitt.

Tatt masse prøver hos legen men ingenting galt ble funnet.

Anonymous poster hash: 5e70e...39c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...