Gå til innhold

Menn scanner visstnok puppene til alle kvinner de møter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter det jeg har hørt og lest. Har dere noen gang bedømt hvordan menn er utstyrt nedentil? Jeg har aldri det, legger merke til andre ting.

Anonymous poster hash: c736a...238

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Scanner?

Jeg tror alle menn ser på puppene til damer de møtet ja. Mann er mann..

Anonymous poster hash: 6e553...95c

Skrevet

Jeg ser på hendene til menn - tenker at store hender betyr stort utstyr.. kan skotte litt i skrittet og men det er jo ikke allverdens informativt ☺

Anonymous poster hash: 61cd4...ee9

Skrevet

Det kommer nok an på mannen vil jeg tro. Mannen min er totalt uinteressert i pupper, men "scanner" nok rumper ja ;)

Anonymous poster hash: 59380...3cd

Skrevet

Jeg har også hørt at alle menn er utro. Og hvis vi kvinner tror noe annet så har vi bare oss selv å takke.

Dette er ikke en vitenskaplig studie eller noe annet virkelig troverdig, men en middelaldrene stakkarslig mann jeg hadde den ubehagelige opplevelsen av å måtte omgås en gang for lenge siden.

Det nyttet ikke å diskutere dette med ham, han var sikker i sin sak, han var mann, hadde levd lenge og hadde flere kamerater og hadde hatt mange kamerater opp gjennom tiden, konklusjon: Det aller meste som angikk menn visste vi kvinner lite om, og det vi visste minst om var at alle menn var utro, det var bare i deres natur.

Javel.

Skrevet

Det gjør da jeg også. Jeg ville tro at det ville være pussig om ikke de som faktisk har en interesse av å drive med pupper gjorde det.

Skrevet

Så hyggelig å høre; puppene er tilfeldigvis det beste på meg. Godt å høre at det legges merke til!

Anonymous poster hash: 746ad...0d6

Skrevet

Jeg er heterofil og scanner også pupper😃 Det er jo som oftest pent å se på 😉

Jeg scanner skuldrene til menn😏

Anonymous poster hash: 67466...e51

Skrevet

Penis og pupper er jo ikke helt det samme da. Menn studerer jo ikke underlivet til kvinner. Tror nok de fleste kvinner scanner menn og, spesielt hvis de er veltrente og har definerte brystmuskler, uten at det betyr noe spesielt. Jeg scanner både kvinner og menn jeg møter, uten at det er noe seksuelt. Legger merke til om de er veltrente, tjukke, tynne osv. Helt normalt for begge kjønn vil jeg tro. 

Skrevet

Jeg kan forresten bli litt fascinert av spretne kvinnerumper også, lurer alltid på hvordan de har fått dem like stramme som menns, og om det ikke engang disser litt når de løper...

Anonymous poster hash: 1d9bd...5f9
Skrevet

Herlighet, jeg driver visst ikke med sånn scanning jeg. Er mest opptatt av ansiktet i første omgang og måten de kler seg på kanskje.

Anonymous poster hash: ee316...fc5

Skrevet

Nei, menn gjør ikke det. Skjønner ikke at noen kan tro på sånt engang :)

Anonymous poster hash: ebe1f...51f

Skrevet

Jeg ser på menns fingre....:D.

En manns finger er nesten alltid en kopi av hans penis, etter min erfaring.

Skrevet

Haha, dummeste jeg har hørt. "Alle menn gjør ditt og datt"

Anonymous poster hash: 0a562...bea

Skrevet

Og det synes du var en nyhet? Men som naturlig barmfager dame med flott timeglassfigur kan jeg i hvert fall bekrefte at de aller fleste hetrofile menn jeg møter lar blikket hvile litt lenger på puppene mine enn det jeg egentlig synes er ok ;)

Og for å svare på andre del. Nei, normalt skanner jeg ikke menn med tanke på deres edlere deler, men det hender i noen tilfeller. F.eks. for et par uker siden på fotballkamp til ene sønnen min. Treneren på det motsatte laget gikk åpenbart kommando under en litt løs og tynn joggebukse i bomull og var nok ganske velutrustet i tillegg. Det var helt umulig å ikke se litt ekstra mot det området da når ting slang mot buksestoffet hver gang han gikk og småløp litt.

Anonymous poster hash: cf251...277
Skrevet

Nei, menn gjør ikke det. Skjønner ikke at noen kan tro på sånt engang :)

Anonymous poster hash: ebe1f...51f

Haha😭

Anonymous poster hash: 6e392...1cc

Skrevet

Jeg ser på menns fingre.... :D.

En manns finger er nesten alltid en kopi av hans penis, etter min erfaring.

En kopi? Da er det ikke rare utstyret å finne rundt i buksene til mannfolka. 

Skrevet

Takk for tips om hender, nå skal jeg legge merke til det, selv om jeg er usikker på evidensgrunnlaget og ikke minst tolkningen. Tynne, lange fingre betyr tynn og lang penis? Tykke pølsefingre betyr tykk og kort penis? Slapt håndtrykk betyr slapp penis? Hårete fingre betyr hårete penis? Ru fingre med tørr, flassete hud betyr skrukkete penis?

Skrevet

Takk for tips om hender, nå skal jeg legge merke til det, selv om jeg er usikker på evidensgrunnlaget og ikke minst tolkningen. Tynne, lange fingre betyr tynn og lang penis? Tykke pølsefingre betyr tykk og kort penis? Slapt håndtrykk betyr slapp penis? Hårete fingre betyr hårete penis? Ru fingre med tørr, flassete hud betyr skrukkete penis?

Skrukkete penis! Hyyyyyl!!!!

Anonymous poster hash: 59380...3cd

Skrevet

Ja, og i så fall hva så? Jeg har de puppene jeg har og bryr meg døyten.

Anonymous poster hash: 4d8c2...20c

Skrevet

Ja, og i så fall hva så? Jeg har de puppene jeg har og bryr meg døyten.

Anonymous poster hash: 4d8c2...20c

Skrevet

Skal absolutt ikke påstå å ha noe vitenskapelig grunnlag her ;).

Men ja, med unntak av slapt håndtrykk og hårete/ tørr hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...