Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Min gubbe syns visst at det er mye arbeid å sette vannglasset sitt i oppvaskmaskinen, så er lettere å bare sette det på benken, enda han vet at jeg nettopp har tømt maskinen... har en tendens til å bomme på skittentøykurven på badet og, og ikke plukke det opp igjen.... Andre som har det slik, eller er min kjære unik? 😂😜 Anonymous poster hash: 5438d...81f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Min rydder, men 17åringen er sånn som du beskriver. Mulig du har fått en gutt og ikke en mann? Anonymous poster hash: 245ac...b9c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Hehe, godt mulig! Anonymous poster hash: 5438d...81f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Min rydder mer enn meg Anonymous poster hash: 39b9d...902
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #5 Skrevet 27. mai 2015 Vi setter begge glass på kjøkkenbenken og vi hiver begge tøyet i skittentøyskurven. Så vi er vel ganske samkjørte. Anonymous poster hash: 33851...dba
Leirha Skrevet 27. mai 2015 #6 Skrevet 27. mai 2015 AKKURAT det ergret meg noe så hinsides idag!!!!Føler gubben min blir latere og latere. Før satte han bare alt på bekken, selv om han visste det var plass i oppvaskmaskinen.Men de siste månedene har han bare latt det stått på bordet, med mat på, middag i grytene, og selvfølgelig står ungenes rester også på bordet.Det er typisk de dagene jeg lager middag til dem, men ikke meg selv, av ulike grunner.Da blir alt stående.Og jeg må si det føles en smule urettferdig å måtte stå å lage middag, gjerne er jeg dårlig også, så dekker jeg på og serverer dem, og siden blir det bare stående.Han er en voksen mann for POKKER!!!!Kveldsmat også, når han spiser det for seg selv, så lar han bare tallerken stå på bordet, i beste fall benken.I verste fall så står det og hoper seg opp foran datamaskinen hans.Sier jeg noe om det, så klikker det for ham, jeg har ingenting med å oppdra ham, har jeg ikke nok barn?? Er hans kommentar ofte.. Jo nettopp, jeg har nok barn, men har tydeligvis rom for flere syns han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå