Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Noen som har tatt det? Er du fornøyd? Str før og etter? Midterste følelsen i brystvortene? Veldig takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 2f03e...d49
Lilu81 Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 10 år siden, reduserte fra E til liten C cup, fjernet over 2,5kg fett. Har aldri mer vondt i skuldre /nakke. Legen var veldig glad jeg gjorde det i ung alder (24), så jeg ikke pådro meg slitasje skader. Har litt mer sensitive brystvorter.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Jeg tok det for halvannet år siden. Veldig fornøyd. Reduserte fra J-cup til D-cup, ca halvannet kilo pupp rett i søpla. Har litt redusert følsomhet i brystvortene - de har følelse, men er ikke spesielt erogene soner lenger. Har også synlig arrdannelse under det ene brystet og litt rundt den ene brystvorten. Anonymous poster hash: 1f370...4d5
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Reduserte i 2006, gikk fra G cup til C cup, gått opp 20 kilo siden så nå er jeg en D/E-cup. Fjernet totalt 1,4 kilo pupp. Aldri vært plaget av nakke og ryggsmerter siden. Kunne ikke amme barna mine og mistet det meste av sensitiviteten i brystvortene, men alt i alt fornøyd uansett! Anonymous poster hash: a0aa6...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå