Gå til innhold

Effektivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å gå ned noen kg men er ikke motivert til å trene. Har en "runde" ved jobben som tar 20 min å gå, flatt 2 min, intens oppoverbakke i 8 min og nedover 10 min. Jeg tvinger meg selv til å gå denne runden hver dag man-fre. I helgene er vi på turer med barna. Små barn, så ikke nødvendigvis blodslit de turene, men men.

Tenker det er bedre å gå denne runden enn å rusle rundt i mitt flate nabolag på kveldstid, det gir jo null pulsøkning.

Men er det nok? Er det bedre å drive intervalltrening i denne bakken enn å gå hele runden 1 gang?

Er så umotivert, så denne lille treninga er en big deal for meg at jeg orker ;)

Anonymous poster hash: c2dc5...b48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om målet er vektnedgang og ikke nødvendigvis bedre form, kan du glatt gi blaffen i treninga. Den har lite å si uansett. Du må spise mindre.

Anonymous poster hash: 4abb2...e3f
Skrevet

Om målet er vektnedgang og ikke nødvendigvis bedre form, kan du glatt gi blaffen i treninga. Den har lite å si uansett. Du må spise mindre.

Anonymous poster hash: 4abb2...e3f

Er klar over det. Spiser sunt, men ønsker å trene i tillegg fordi det gir noe fortgang i sakene og fordi det strammer opp skrotten litt.

Anonymous poster hash: c2dc5...b48

Gjest happyfeet<3
Skrevet

Jeg tenker alt er bedre enn ingenting. Ta husvasken som en treningsøkt 2 ganger i uken og situps på stuegulvet mens du leker med ungene. Ha alltid sunne alternativer til godsaker hjemme (hjelper meg i allefall).

Skrevet

Pulsøkning er viktig for hjertet! :)

Syns det høres lurt ut :)

Anonymous poster hash: 864ee...fde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...