Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 snur seg rundt og reiser seg i senga med en gang jeg legger henne ned. Sov to timer idag, 12-14. Satt der inne lenge, men nå sitterjeg på rommet mitt. Hyler men er blid og flirer mens jeg sitter med henne. Tips pliease. Ikke kjekt at hun skriker seg svett. Tror ikke ho har vondt noen plasser.. Anonymous poster hash: 80b69...a6c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Er dette bare i dag eller har det vært slik en stund? Dersom det har vært slik ville jeg kuttet ned på/ut dagsoving selv om hun er liten. Dersom det bare er i dag ville jeg satt meg ned utenfor døren hennes, latt den stå halvåpen slik at hun ser deg, og lest bok/spil på mobilen el. Da ser hun deg, men du gir henne null oppmerksomhet. Hun gir seg til slutt da. Anonymous poster hash: 38e74...e02
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Er dette bare i dag eller har det vært slik en stund? Dersom det har vært slik ville jeg kuttet ned på/ut dagsoving selv om hun er liten. Dersom det bare er i dag ville jeg satt meg ned utenfor døren hennes, latt den stå halvåpen slik at hun ser deg, og lest bok/spil på mobilen el. Da ser hun deg, men du gir henne null oppmerksomhet. Hun gir seg til slutt da. Anonymous poster hash: 38e74...e02 Vært sånn de siste dagene, men da av legging "kun" en time. Hun trenger sårt litt dagsøvn, ellers blir ettermiddagen et lurveleven! Hun gnir seg i øynene, så er trøtt. Men hun Tviholder seg våken Anonymous poster hash: 80b69...a6c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Er dette bare i dag eller har det vært slik en stund? Dersom det har vært slik ville jeg kuttet ned på/ut dagsoving selv om hun er liten. Dersom det bare er i dag ville jeg satt meg ned utenfor døren hennes, latt den stå halvåpen slik at hun ser deg, og lest bok/spil på mobilen el. Da ser hun deg, men du gir henne null oppmerksomhet. Hun gir seg til slutt da. Anonymous poster hash: 38e74...e02 Vært sånn de siste dagene, men da av legging "kun" en time. Hun trenger sårt litt dagsøvn, ellers blir ettermiddagen et lurveleven! Hun gnir seg i øynene, så er trøtt. Men hun Tviholder seg våken Anonymous poster hash: 80b69...a6c Du trenger ikke å kutte ut, men kanskje kutte ned litt. F.eks. maks 1 time. Eller er det jo å roe ned før leggetid. Kanskje et varmt bad med litt lavendeldråper i, en god kosestund el. Anonymous poster hash: 38e74...e02
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #5 Skrevet 27. mai 2015 Der sover hun. Tok nøyaktig 2 timer. Hun bader hver kveld og får en kveldsflaske med melk. Er det skadelig for små barn å skrike seg i søvn? Føler meg elendig når hun skriker seg svett. Men hun er sabla sta! Anonymous poster hash: 80b69...a6c
LivetErEnLek Skrevet 27. mai 2015 #6 Skrevet 27. mai 2015 Du sier hun er tydelig trøtt. Hun er ikke overtrøtt da? To av mine har vært helt umuliuser å få til å ta kvelden hvis vi av ulike grunner har latt dem gå for lenge.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #7 Skrevet 27. mai 2015 Slik er mine når de er overtrøtt. Julius umuliuser når de bikker over. Anonymous poster hash: 237c2...126
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå