Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt 3 slike tester, en igår, to idag. Alle tre viser slike svake streker. Men av en eller annen grunn stoler jeg ikke på disse billigtestene! RFSU sin viste antydning til en svaaaaaak strek. Tørr ikke å slippe ut jubelen! Noen som har erfaring med disse stripsene?

post-864277-47973_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok bare testet for tidlig.

Hadde ventet noen dager og testet på nytt før jeg slapp jubelen løs.

Anonymous poster hash: 04634...d39
Skrevet

Med tanke på rfsu sin test mener du? Hadde el for 15 dager siden, bare 3 dager til mens.. Å disse skal jo kunne vise resultat tidlig 😅

Skrevet

Du kan nok være sikker på at du er gravid. Jeg tok rfsu test tre dager før forventet mens. Den ble positiv den. Testet bare en gang siden jeg alltid blir gravid med en gang.

Anonymous poster hash: ccc32...df8

Skrevet

Håper virkelig det! Er nylig operert for endometriose, så har litt "press" på meg, da den biologiske klokka plutselig raste avgårde..

Skrevet

Den der er jo superpositiv! Gratulerer!!!

Anonymous poster hash: 3cdc5...03c

Skrevet

Er den?! Har aldri vært gravid før jeg! Så jeg trodde denne så vidt kanskje var positiv 🙈 får helt sommerfugler i magen nå!!

Skrevet

Er den?! Har aldri vært gravid før jeg! Så jeg trodde denne så vidt kanskje var positiv 🙈 får helt sommerfugler i magen nå!!

Ja, den er veldig positiv. Tro meg, jeg har tatt tusen sånne tester i min tid som prøver. Hurra!!

Anonymous poster hash: 3cdc5...03c

Skrevet

Åååh! Nå blei jeg helt skjelven her 😂 tusen takk for svar!

Skrevet

Gratulerer, det der er en helt klart positiv test :)

Anonymous poster hash: ae954...390
Skrevet

Ser positiv ut den. Det er jo farge på den, det der er ingen skyggestrek.

Skrevet

Gratulerer! Den er positiv...jeg har kun fått sånne streker på mine tre svangerskap 😃

Anonymous poster hash: 28ee6...9f8

Skrevet

Æææh! Nå friker jeg.. Håpe bare det går rette veien!!! 😍😍

Skrevet

Den er definitivt positiv. Med minsten var det såviiiidt man kunne ane en strek på min test ved ikm, men gravid var jeg.

Gratulerer! :)

Skrevet

Tusen takk!! ❤️ Går rundt meg selv nå 🙈

Skrevet

Den er positiv ja. Ingen tvil.

Forøvrig så stoler jeg vel så mye på disse testene som på feks clear blue.

Ta en ny om 2-3 dager, og du vil se hvor sterk den blir etterhvert ;)

Gratulerer så mye, og lykke til!

Anonymous poster hash: 781cb...119

Skrevet

Veeeeldig klar og fin strek!

Positiv ja. Jeg hadde jublet for en sånn strek:)

Masse lykke til. Hurra.... For en deilig følelse.

Anonymous poster hash: 6b4e9...a5a

Skrevet

Tusen takk! Har aldri prøvd CB, så jeg har liksom ingenting å sammenligne med 😅 men burde vell kanskje ta en sånn for å være 100% sikker?

Skrevet

Tusen takk! Har aldri prøvd CB, så jeg har liksom ingenting å sammenligne med 😅 men burde vell kanskje ta en sånn for å være 100% sikker?

Det trenger du absolutt ikke. Positiv er positiv.

Jeg har dårlig erfaring med cb. Hos meg har den aldri slått ut, eller slått ut dårlig, samtidig som billigtestene har vært tydelige.

Som sagt: ta en ny om noen dager, å se hvor sterk streken plutselig blir ;)

Legger ved mine tester. Her ser du cb dig viser 2-3 uker, men se den enormt sterke teststreken på billigtesten!

post-42-591111_thumb.jpg

Skrevet

Gratulerer!!! Den ser jo positiv ut den!!

Anonymous poster hash: 9a988...673
Skrevet

Det trenger du absolutt ikke. Positiv er positiv.

Jeg har dårlig erfaring med cb. Hos meg har den aldri slått ut, eller slått ut dårlig, samtidig som billigtestene har vært tydelige.

Som sagt: ta en ny om noen dager, å se hvor sterk streken plutselig blir ;)

Legger ved mine tester. Her ser du cb dig viser 2-3 uker, men se den enormt sterke teststreken på billigtesten!

Streken din var så sterk! Men ja, en strek er en strek har jeg lest 20000 ganger idag 🙈 hva skulle man gjort uten slike sider? Da hadde jeg blidd gal av å diskutere med meg selv! 😂

Skrevet

Gratulerer :)))

Anonymous poster hash: d3cba...460

Skrevet

Tok en RFSU test nettopp, denne var også positiv! Nå er det ingen tvil mer, dette skjer virkelig! Takk for alle gratulasjoner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...