Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Dette er et vanskelig tema, men barnet mitt får stadig et slag her og der av et annet barn som har spesielle behov. (autist) Har sett selv at ungen min har blitt slått flere ganger i hodet, det kommer helt ut av det blå, men de voksne griper selvsagt inn raskt. I dag hentet jeg et blodig barn og spurte hva som hadde skjedd. Barnet forteller at ***** hadde slått det i ansiktet så nesa begynte å blø. Jeg henvendte meg til personalet for å høre om de visste om dette. Det gjorde de. Og de har hele tiden en voksen på barnet som utagerer. Jeg må jo si at det er lite hyggelig å hente en unge som stadig vekk får juling uten å ha fyret opp under på noen som helst måte.. Men samtidig kan jeg jo ikke kreve å få barnet flyttet til en annen avdeling heller. Er det noe jeg kan gjøre, barnehagen eller foreldrene? Barnehagen har jo gått inn med en på barnet, men han får inn slag på andre barn likevel. Anonymous poster hash: 6a014...14b
Superdolly Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Du kan snakke med barnehagen og be dem beskytte ditt barn. Mest sannsynlig gjør de så godt de kan, men jeg hadde bedt dem om å følge enda bedre med. Har du inntrykk av at ditt barn er spesielt utsatt, eller tror du det er likt for alle mer eller mindre? Hvis ditt barn er spesielt utsatt må de voksne følge ekstra godt med for å hindre det utagerende barnet. Jeg tror ikke det hjelper å snakke med foreldrene. De er jo ikke tilstede i barnehagen, så hva kan de gjøre?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Vanskelig det der. Men syns i grunnen den voksne som følger dette barnet hele tida gjør en relativt dårlig jobb dersom han klarer å slå ditt barn til blods... Ville nok stilt spørsmål omkring dette. Anonymous poster hash: 9096b...1f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå