Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Skal på Ahus uke 24 fordi oul satte meg tilbake 2 uker. Noen som vet om man får se 3D da eller om det bare er 2D? Anonymous poster hash: 71e34...3a5
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Det er vel hovedsaklig 2D, i det offentlige er ikke ultralyd underholdning, og 3D skal ikke være nødvendig for å se det som trengs.. Om du ikke fikk se 3D på ordinær ul, så er det ikke noen grunn til å få det i uke 24 heller. Bestill privat hvis det er viktig. Anonymous poster hash: 63dd0...cbd
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Det er vel hovedsaklig 2D, i det offentlige er ikke ultralyd underholdning, og 3D skal ikke være nødvendig for å se det som trengs.. Om du ikke fikk se 3D på ordinær ul, så er det ikke noen grunn til å få det i uke 24 heller. Bestill privat hvis det er viktig. Anonymous poster hash: 63dd0...cbd Slapp av, jeg bare spør! Vurdert å ta medisin mot pms eller? Anonymous poster hash: 71e34...3a5
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Mener du kan få kjøpt 3D bilder på AHUS. Ellers får du med deg ett eller to 2D bilder. Kommer an på hvem du skal til. Noen er bare sure og kjipe og hater mas om bilde. Anonymous poster hash: 973ee...474
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #5 Skrevet 27. mai 2015 Å, forresten....... Ordinær ul er ikke på Ahus alltid så har ikke vært der før på UL Anonymous poster hash: 71e34...3a5
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #6 Skrevet 27. mai 2015 Det er vel hovedsaklig 2D, i det offentlige er ikke ultralyd underholdning, og 3D skal ikke være nødvendig for å se det som trengs.. Om du ikke fikk se 3D på ordinær ul, så er det ikke noen grunn til å få det i uke 24 heller. Bestill privat hvis det er viktig. Anonymous poster hash: 63dd0...cbd Slapp av, jeg bare spør! Vurdert å ta medisin mot pms eller? Anonymous poster hash: 71e34...3a5 Og jeg syns det er et unødvendig spørsmål eller noe å tenke på i det hele tatt. Og pms lider jeg nok ikke av,, Jeg er gravid, men ikke hormonell(sånn for å komme degi forkjøpet) Anonymous poster hash: 63dd0...cbd
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #7 Skrevet 27. mai 2015 Det er vel hovedsaklig 2D, i det offentlige er ikke ultralyd underholdning, og 3D skal ikke være nødvendig for å se det som trengs.. Om du ikke fikk se 3D på ordinær ul, så er det ikke noen grunn til å få det i uke 24 heller. Bestill privat hvis det er viktig. Anonymous poster hash: 63dd0...cbd Slapp av, jeg bare spør! Vurdert å ta medisin mot pms eller?Anonymous poster hash: 71e34...3a5 Og jeg syns det er et unødvendig spørsmål eller noe å tenke på i det hele tatt.Og pms lider jeg nok ikke av,, Jeg er gravid, men ikke hormonell(sånn for å komme degi forkjøpet) Anonymous poster hash: 63dd0...cbd Ikke hormonell? Hahahah.. Dummeste jeg har lest idag. Ikke mye selvinnsikt. Anonymous poster hash: 71e34...3a5
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #8 Skrevet 27. mai 2015 Det er vel hovedsaklig 2D, i det offentlige er ikke ultralyd underholdning, og 3D skal ikke være nødvendig for å se det som trengs.. Om du ikke fikk se 3D på ordinær ul, så er det ikke noen grunn til å få det i uke 24 heller. Bestill privat hvis det er viktig. Anonymous poster hash: 63dd0...cbd Slapp av, jeg bare spør! Vurdert å ta medisin mot pms eller?Anonymous poster hash: 71e34...3a5 Og jeg syns det er et unødvendig spørsmål eller noe å tenke på i det hele tatt.Og pms lider jeg nok ikke av,, Jeg er gravid, men ikke hormonell(sånn for å komme degi forkjøpet) Anonymous poster hash: 63dd0...cbd Ikke hormonell? Hahahah.. Dummeste jeg har lest idag. Ikke mye selvinnsikt. Anonymous poster hash: 71e34...3a5 Forsøkte svare deg men åpenbart er du mer int i å krangle så konkluderer med at du er et troll. Anonymous poster hash: 973ee...474
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #9 Skrevet 27. mai 2015 Det er vel hovedsaklig 2D, i det offentlige er ikke ultralyd underholdning, og 3D skal ikke være nødvendig for å se det som trengs.. Om du ikke fikk se 3D på ordinær ul, så er det ikke noen grunn til å få det i uke 24 heller. Bestill privat hvis det er viktig. Anonymous poster hash: 63dd0...cbd Slapp av, jeg bare spør! Vurdert å ta medisin mot pms eller?Anonymous poster hash: 71e34...3a5 Og jeg syns det er et unødvendig spørsmål eller noe å tenke på i det hele tatt.Og pms lider jeg nok ikke av,, Jeg er gravid, men ikke hormonell(sånn for å komme degi forkjøpet) Anonymous poster hash: 63dd0...cbd Ikke hormonell? Hahahah.. Dummeste jeg har lest idag. Ikke mye selvinnsikt. Anonymous poster hash: 71e34...3a5 Forsøkte svare deg men åpenbart er du mer int i å krangle så konkluderer med at du er et troll. Anonymous poster hash: 973ee...474 Forsøkte å svare meg? så man må sitte her pal og svare umiddelbart, hvis ikke er man troll. Jaja. Jeg ville svart slik gravid eller ei, pms eller ei. Har ingen intensjon om å krangle. Det må være lov å ha meninger uten at man skal ha en hormonell diagnose bak. Anonymous poster hash: 63dd0...cbd
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #10 Skrevet 28. mai 2015 Noen som har vært på kontroll på Ahus som vet om de har 3d? Tenker ift om jeg burde bestille en privat, eller om det blir bortkastet hvis de har 3d der planla 3d lenge før jeg fikk vite at vi måtte ha en ekstra kontroll. Anonymous poster hash: 71e34...3a5
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #11 Skrevet 28. mai 2015 Jeg fødte siste på Ahus, men hadde ul på Ski. Der fikk jeg sett litt i 3D (dette var ordinær ul). Ble bare en rask titt, da tiden selvfølgelig først og fremst skal brukes til det medisinske, men det var veldig koselig Fikk med et bilde også. Anonymous poster hash: 3f0db...8bc
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #12 Skrevet 28. mai 2015 Jeg fødte siste på Ahus, men hadde ul på Ski. Der fikk jeg sett litt i 3D (dette var ordinær ul). Ble bare en rask titt, da tiden selvfølgelig først og fremst skal brukes til det medisinske, men det var veldig koselig Fikk med et bilde også. Anonymous poster hash: 3f0db...8bc Ok, men jeg tenker på kontroll etter OUL og da på selve Ahus Anonymous poster hash: 71e34...3a5
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #13 Skrevet 28. mai 2015 Det er vel hovedsaklig 2D, i det offentlige er ikke ultralyd underholdning, og 3D skal ikke være nødvendig for å se det som trengs.. Om du ikke fikk se 3D på ordinær ul, så er det ikke noen grunn til å få det i uke 24 heller. Bestill privat hvis det er viktig. Anonymous poster hash: 63dd0...cbd Slapp av, jeg bare spør! Vurdert å ta medisin mot pms eller?Anonymous poster hash: 71e34...3a5 Og jeg syns det er et unødvendig spørsmål eller noe å tenke på i det hele tatt.Og pms lider jeg nok ikke av,, Jeg er gravid, men ikke hormonell(sånn for å komme degi forkjøpet) Anonymous poster hash: 63dd0...cbd Ikke hormonell? Hahahah.. Dummeste jeg har lest idag. Ikke mye selvinnsikt. Anonymous poster hash: 71e34...3a5 Forsøkte svare deg men åpenbart er du mer int i å krangle så konkluderer med at du er et troll. Anonymous poster hash: 973ee...474 Forsøkte å svare meg? så man må sitte her pal og svare umiddelbart, hvis ikke er man troll. Jaja. Jeg ville svart slik gravid eller ei, pms eller ei. Har ingen intensjon om å krangle. Det må være lov å ha meninger uten at man skal ha en hormonell diagnose bak. Anonymous poster hash: 63dd0...cbd Herre. Det var da et svar til HI og ikke til deg! Er du helt sløv? Ikke du som har det siste svaret når jeg svarer. Åpenbart er du også kranglete så dere får holde på. Anonymous poster hash: 973ee...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå