Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Er det farlig å spise sjokolade som gikk ut i mars 2015? (Hvorfor datomerker de sjokolade...?) Kjøpte en på narvesen fordi det stiller kvalme litt, men den er jo gammal jo Anonymous poster hash: 6ca8d...914
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Ingen problem. Den blir ikke dårlig, med mindre den har et fyll som kan bli dårlig. Den bare tørker ut og kan miste litt smak. Anonymous poster hash: 486b6...807
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Er det farlig å spise sjokolade som gikk ut i mars 2015? (Hvorfor datomerker de sjokolade...?) Kjøpte en på narvesen fordi det stiller kvalme litt, men den er jo gammal jo Anonymous poster hash: 6ca8d...914 Har spist flere måneder gammel sjokolade. Det er ikke farlig, men mister litt av smaken liksom.. Dårlig at den hadde gått ut på dato. Ville gått tilbake med den.. Eller egentlig ikke, har visst selv kjøpt snop gått ut på dato og ikke brydd meg med å gå tilbake med det.. Jaja.. Kos deg med sjokoladen du. Håper den smaker nok;) Anonymous poster hash: 20a68...6f3
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Ingen problem. Den blir ikke dårlig, med mindre den har et fyll som kan bli dårlig.Den bare tørker ut og kan miste litt smak. Anonymous poster hash: 486b6...807 det er twix! Anonymous poster hash: 6ca8d...914
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #5 Skrevet 27. mai 2015 Er det farlig å spise sjokolade som gikk ut i mars 2015? (Hvorfor datomerker de sjokolade...?) Kjøpte en på narvesen fordi det stiller kvalme litt, men den er jo gammal jo Anonymous poster hash: 6ca8d...914 Har spist flere måneder gammel sjokolade. Det er ikke farlig, men mister litt av smaken liksom.. Dårlig at den hadde gått ut på dato. Ville gått tilbake med den.. Eller egentlig ikke, har visst selv kjøpt snop gått ut på dato og ikke brydd meg med å gå tilbake med det.. Jaja.. Kos deg med sjokoladen du. Håper den smaker nok;)Anonymous poster hash: 20a68...6f3 Ok. Jeg vurderte det, men fikk ikke kvittering kanskje hun visste det :p Anonymous poster hash: 6ca8d...914
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå