Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Hus/leilighet. Og hvorfor eier dere ikke? Anonymous poster hash: d8bbc...b5c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Jeg leier. Jeg eide hus sammen med eksmannen, men etter bruddet har jeg ikke hatt økonomi til å kjøpe. Jeg er heldig og leier et lite hus for en rimelig penge gjennom familie så jeg sparer og håper å få kjøpt meg noe innen rimelig tid. Det er helt klart mange fordeler med å eie, ikke minst lønner det seg økonomisk; men det er dyrt å være fattig Anonymous poster hash: 50f92...e6c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Vi leier. Jeg eide for noen år siden, men solgte leiligheten når jeg flyttet og lot være å kjøpe ny fordi jeg ble syk og gikk ned i lønn (AAP). Nå har vi ikke råd til å kjøpe, så vi kommer til å måtte leie sikkert 2 år til før vi får mulighet til å kjøpe noe selv. Men synes det er helt greit, det er mange utgifter ved å eie også som vi slipper og leien vår er inkludert strøm, ved og internett så det er kjekt og bekymringsløst akkurat nå Har bodd her vi bor i to år nå og blir nok her en stund til, kommer an på om samboeren min får seg ny jobb eller ei. Om han får seg ny jobb skal vi leie noe litt større frem til vi kjøper, blir trangt her i to år til nå som vi har en på vei. Anonymous poster hash: 3948a...941
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Vi leier i Norge, men vi har et hus i utlandet. Vi hadde ikke lyst til å selge huset vårt, men bruke det som feriehus. Så nå har vi spart opp en runde til med egenkapital, og kommer til å kjøpe noe i Norge i løpet av det neste halve året. Anonymous poster hash: 6a0e1...6a6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #5 Skrevet 27. mai 2015 Takk for svar. Vi leier og kommer nok til å gjøre det en stund til pga at mannen har gått på AAP over lengre tid. Nå er han selvstendig næringsdrivende å må bruke litt tid på å jobbe seg opp. Må også kvitte seg med gammel gjeld. Så det blir en stund til vi kan kjøpe. Syns det er litt flaut og ikke eie når vi er 33 og 37 år gamle. De fleste vi kjenner eier. Føler det er et nederlag. Hi Anonymous poster hash: d8bbc...b5c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #6 Skrevet 27. mai 2015 Jeg leier. Eide med eksen. Glad jeg er kvitt både mann og hus. Nyter lav leie og null ansvar for hus og land akkurat nå. Sparer for å kjøpe etter hvert da. Anonymous poster hash: 5487c...237
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #7 Skrevet 27. mai 2015 Leier. Er alenemor, akkurat ferdig med studier og har gammel gjeld jeg må bli kvitt. Er 35 år, og syns ikke det er noe kjekt.. Anonymous poster hash: 85c70...284
Todii Skrevet 27. mai 2015 #8 Skrevet 27. mai 2015 Leier. Alenemor og fulltidsstudent. To år igjen så har jeg mest sannsynlig jobb og hus har kun studielån.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå