Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 ...går man ikke raskere bed i vekt med rask gange 4-5 ganger i uka kombinert med sunn mat, enn å ikke bevege seg i det hele tatt selv om man spiser sunn mat? Anonymous poster hash: 8be31...460
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Kalorier inn og ut er ikke så vanskelig? Eller? Anonymous poster hash: f4269...ae4
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Selvsagt. All bevegelse hjelper. Når det er sagt, så går det faktisk an å lære seg til å akseptere trening. Jeg hatet å trene tidligere jeg også og jogging var det verste av alt. En dag bestemte jeg meg likevel for at jeg ville komme meg i bedre form og tvang meg i gang med jogging og styrketrening. Jeg fikk en venninne som kan trening til å være med og lære meg litt teknikker og triks, og nå synes jeg trening er helt akseptabelt. Noen få ganger kan jeg til og med nyte en joggetur dersom jeg er rastløs i kroppen/stresset og være et fint. Så det er håp for deg dersom du vil Anonymous poster hash: aba41...c30
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 ...går man ikke raskere bed i vekt med rask gange 4-5 ganger i uka kombinert med sunn mat, enn å ikke bevege seg i det hele tatt selv om man spiser sunn mat? Anonymous poster hash: 8be31...460 Selvfølgelig gjør man det. Ifølge Lifesum-appen forbrenner man ca 330 kalorier ved rask gange i 1 time. Og, vektnedgang er stort sett veldig enkelt med kalorier inn og kalorier ut... 😊 Anonymous poster hash: 47ac6...f74
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #5 Skrevet 27. mai 2015 På ett år gikk jeg ned 40 kg uten trening og normalt kosthold. Jobbet som kokk og fiskehandler. Nå har jeg telt kalorier, trent fire ganger i uken og null godteri. Vekta går opp og cm er de samme. Arbeidsledig et år. Jobbet i en måned og gått ned fem kg Så jobb er min måte å slanke meg på. Anonymous poster hash: 7fbc1...6d3
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #6 Skrevet 27. mai 2015 Vektnedgang er 90% kosthold og 10% trening, det viktigste er hva du putter i munnen. Men helsegevinsten ved å mosjonere er stor, du vil også om du bygger muskler få en høyere hvileforbrenning og lettere for å holde vekten. Du trenger ikke hardkjør på trening for å ha en sunn kropp, en times rask gange, sykle en tur, ta trappa istedenfor heisen osv er hverdagsmosjon som gir en sunn kropp. Om du inkluderer bevegelse og hverdagsmosjon i livet ditt hver eneste dag er du minst like sunn som de som kjører hardt 45 min i helsestudio to ganger i uken. Anonymous poster hash: ceea5...b05
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #7 Skrevet 27. mai 2015 Hvis du hater å trene, så har du ikke funnet på noe morsomt! Lek med ungene. Danse, spille ball, klatre - det er jo så utrolig mye å velge mellom! Du må ikke pumpe jern på helsestudio for å kalle det trening. Anonymous poster hash: a7092...c54
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #8 Skrevet 27. mai 2015 All min medfølelse til deg som hater å trene. Sånn er det for noen. Og det kan være spik umulig å finne sin treningsform. Nå jogger jeg. Hadde noen sagt det til meg for ett år siden så hadde jeg hylskratta! Fordelene med trening er mange, men de kommer ikke før man har satt treningen i system. Endorfiner, letter sinnstemning, bedret hjertefunksjon og alt det der... Jeg finner det lettere å spise sunt når jeg trimmer jevnlig, for det hører liksom sammen. Det aller viktigste jeg lærte da jeg lærte meg å jogge, er dette: - Lag et prosjekt av det, som er ditt. Ta eierskap. DITT prosjekt. - Begynn der du er. Det er ingen vits i å skulle jogge f.eks 1 km om du ikke klarer det, da har jo hele greia motsatt effekt. Rask gange 4-5 ganger i uken ser jeg på som trening. Hjertet har kjempegodt av å få slå litt fortere i blant. Er du skikkelig tøff, så går du fortere i oppoverbakke og heller tar det med ro på flata og nedover. Kanskje ikke svar på spørsmålet ditt, men litt? Lykke til, iallfall Anonymous poster hash: a6608...63a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #9 Skrevet 27. mai 2015 ...går man ikke raskere bed i vekt med rask gange 4-5 ganger i uka kombinert med sunn mat, enn å ikke bevege seg i det hele tatt selv om man spiser sunn mat?Anonymous poster hash: 8be31...460 Jo, all mosjon er nedre enn ingen mosjon Anonymous poster hash: ef586...956
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #10 Skrevet 27. mai 2015 Kalorier inn og ut er ikke så vanskelig? Eller? Anonymous poster hash: f4269...ae4 Å være hyggelig er ikke så vanskelig? Eller? Anonymous poster hash: ef586...956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå