Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Vi reiser til tyrkia på lørdag. Nesten alt er klart, helt til en liten tanke slo meg at det er jo ikke alt som er lov å ta med på flyet av mat til den lille. Så hva kan jeg eventuelt ta med ?? vi reiser på kvelden, så vi krysser vell fingre og tær på at han sover (?) vet det er viktig at han drikker både når vil letter og lander, men tenker på det andre sånn som ferdig NAN melk? pulver? grøt? smuudie poser? han liker det meste, men er ikke så alt for fan av skiver osv som han må tygge....noen som har tips? p.s reiser med Ving Anonymous poster hash: ad8a1...fd6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Alt av barnemat er lov til å ta med. Jeg har brukt ellas kitchen poser ol. på flytur. Så slipper du skje. (De har middager også) Anonymous poster hash: aa6a1...7ca
Gjest Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Alt kan haes med. Hatt med både vann, pulver, smuthie og ferdigblandet melk. Aldri vært et spørmål. De sjekker bare litt ekstra grundig i sikkerhetskontrollen☺
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Alt av barnemat er lov til å ta med. Jeg har brukt ellas kitchen poser ol. på flytur. Så slipper du skje. (De har middager også) Anonymous poster hash: aa6a1...7ca Reist mye med småbarn,men det har jeg aldri tenkt på! 'Suger' barnet i seg muddagen slik som smoothie? Hørtes jo veldig praktisk ut:-) Ellers HI, det har aldri vært noe problem med barnemat. Har til ig med hatt med juicepakker på 2.5 dl uten å bli nektet... Anonymous poster hash: ada7e...c25
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #5 Skrevet 27. mai 2015 Husk et par ekstra smokkelenker og fest de på noen leker. Ungen mister garantert leken på gulvet, og den triller under setet til de som sitter bak osv, veldig greit med snor på lekene så slipper du krabbe rundt på gulvet å finne de igjen... Anonymous poster hash: 9d54c...5b1
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #6 Skrevet 27. mai 2015 Tusen takk for svar til dere alle, veldig hjelpsomt. Det er jo supert at man får lov til å ha med så mye forskjellig. Og tau på lekene skal jeg huske på. Takk igjen -HI Anonymous poster hash: ad8a1...fd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå