Gå til innhold

Hvilken av disse to husene synes dere er finest?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De to husene ligger rett ved siden av hverandre. Det billigste huset har satt ned prisen en gang, stod til like mye som det dyreste. Det bygges hus foran, over veien for det fremste huset, men trur ikke de ødelegger utsikten, og det bygges ved siden av de og. Neskollen er et veldig fint sted, skole og bhg nederst på åsen, fornøyd med begge deler :) kort vei til naturen og veldig barnevennelig :)

 

Syns selv det første huset er finest. Har selv bodd her i snart 2 år og stortrives :)

 

Lykke til.

 

Anonymous poster hash: d7596...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt at du bør velge hus nummer 1, hallo det har rennende vann i kjøkkenspringen!! ;-) merkelig når fotografen velger å påpeke dette :-)

 

Anonymous poster hash: bd408...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss,de var like. Begge hadde et soverom innenfor vaskerommet også. Jeg likte nok likevel det første best. Men med såpass identiske hus vil jeg tro selve innredningen spiller en stor rolle for hvordan man oppfatter huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble het oppgitt over bildene i hus nr 1, vidvinkellinse til man blir kvalm.... trappa såg ut som den aldri skulle ende, og to av bildene fra loftstuen dro rommet i hver sin retning. Så likte definitivt megleren til nr 2 best...

 

husene i seg selv klarte jeg ikke se de store forskjellene på...

 

ville ikke brydd meg så mye om opparbeidingen av tomten, det så ikke ut til å koste skjorta for å få samme resultat på begge. 

Så det som ville være avgjørende er som alltid ved hus kjøp, beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet... alt annet kan fikses...

 

Syns det er litt vanskelig å bedømme sol og nabotetthet utfra bildene, da noen er bedre fotografer enn andre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så billig! Her får man ikke et rekkehus til under 3,5mill

 

Anonymous poster hash: bc2e3...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 var penest, men nr 2 var litt mer skjermet. Jeg liker ikke å bo "oppå" folk. Vanskelig å si :/

 

Anonymous poster hash: 199ca...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jeg valgt ett av disse, så hadde det blitt huset med skikkelig terrasse og overbygget inngang. Men ville ikke hatt noen av dem, sånn egentlig. Vanvittige priser! Her omkring hadde et sånt hus kostet minst 1 mill mindre. Gudskjelov! 



Anonymous poster hash: bf285...0ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på visning i går i det første huset.

Jeg likte det veldig godt, og at det hadde persienner på alle vinduene er for meg gull verdt, da jeg er vant med dem.

Følte meg ikke som på utstilling i det hele tatt, var godt med plass og utsikten var uslåelig.

Bildene er litt teite synes jeg og det sa jeg til megleren ;)

Vi skal tenke litt, så får vi se.

 

Takk dere :)

 

Anonymous poster hash: 60a8c...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...