Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Jeg er igang med Grete Roede-kurs, så er ikke ferdig, men jeg svarer likevel. Jeg begynte på GR i januar og har gått ned 15 kilo så langt og er sååå fornøyd! Jeg har 20 kilo igjen før jeg når målet mitt. Det sies at de siste kiloene er verst, og at det å holde vekten i ettertid også er vanskelig. GR har et hold vekten-kurs som jeg planlegger å gå på lenge når jeg først har nådd målet mitt. Anonymous poster hash: 677ae...368
Kathrine. Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2015 Ja, men prisen er ganske drøy. Så er en balanse mellom behov for å gå ned enda meir/lære meir og pris. Er livredd for å lykkes på kurs, for så å gå opp igjen. Går jo heile tida opp igjen dei 2-3 kg eg klarer å slanke meg på egenhånd. Jammen lei av å ha slanka meg i fleire år og fortsatt veie det samme... Men har jo innsett at eg Ikkje klarer dette på egenhånd. Vil ned ca 10 kg.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Ja, det er temmelig dyrt, men for meg er det verdt det. Jeg er også veldig motivert nå, da, det bør man jo være for den prisen. Hold vekten-kurset blir jo ikke like dyrt siden det er få møter over en lengre tidsperiode. 2.500,- for 6 mndr. og 250,- for månedlig abonnement videre, http://www.greteroede.no/roede-kurs/2811021.o2.html. Du får også noe rabatt når du melder deg på nytt kurs mens du allerede er medlem. Nå finnes det sikkert mange andre muligheter enn Grete Roede, men det har i hvert fall fungert veldig bra for meg så langt. Jeg har ikke klart å gjøre det på egenhånd, og det å møte på kurs og veie meg og snakke med andre samt skrive ned alt jeg spiser har vært det som måtte til for meg. Anonymous poster hash: 677ae...368
februarprins2013 Skrevet 27. mai 2015 #5 Skrevet 27. mai 2015 nei. set funket ikke for meg, gikk ned kun 2kg på 6 uker, nå har jeg slanket meg selv bare ved og kutte ut cola og spise mindre og oftere og har gått ned 12,5 kg på 13 uker
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #6 Skrevet 27. mai 2015 Jeg har prøvd det et par ganger, første kurset fungerte bra og jeg gikk ned flere kilo. Men dessverre flyttet kurslederen til et annet sted som var for langt unna for meg. Jeg begynte hos en annen kursleder, men det fungerte ikke i det hele tatt, i stedet for å fokusere på deltagerne og få opp motivasjon, brukte hun mesteparten av tiden på å reklamere for diverse varer man kunne kjøpe.. Jeg syntes det kurset var helt elendig og det ga meg ingenting. Anonymous poster hash: f32b8...322
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå