Gå til innhold

Hææ ? Gunilla i svenske Hollywoodfruer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med henne? Dere som har fulgt med på serien.. kan noen forklare meg?

Anonymous poster hash: 5e2c6...912

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dama er klin kokos gal.

Skrevet

Hu kan ikke være riktig skrudd sammen.

Anonymous poster hash: 7f368...5d5

Skrevet

Klin gæærn!!! Burde vært lagt inn!

Skrevet

Snakk om å være høy på seg selv! Hun, Agnes Nicole og "Dolly". Maria er litt annerledes. Rar men snill.

Anonymous poster hash: 637df...eaf

Skrevet

Maria er jo herlig da!😜 men syns det er trist å se datteren til Gunilla, hun kommer til å slite hvis mora fortsetter.

Skrevet

Gunilla er G A L !! Od stakkars fattern hennes. Må få traumer av en slik mor?

Maria er kul og hvem ville ikke hatt en Kamerat lik mannen hennes😀

Skrevet

Gunilla er G A L !! Od stakkars fattern hennes. Må få traumer av en slik mor?

Maria er kul og hvem ville ikke hatt en Kamerat lik mannen hennes

Fattern? Mener du datteren eller mora? Er jo synd på begge to i grunn...herlighet for et kvinnfolk. Hun burde jo ha fått en diagnose eller ti for lenge siden.

Maria liker jeg, hun er bare herlig, men litt "enkel" på visse områder :lol: men bare god og snill, og mannen hennes virker fantastisk. De ser ut som å ha det veldig bra sammen.

Agnes Nicole er jo også totalt uten virkelighetsforståelse når hun vaser rundt som en wannabe-Barbie og spiller noen-og-tyve år i en sin egen film, ikke rart han filmprodusenten sa at den var hyserisk morsom :lol: Hun virker jo også i overkant selvopptatt og enkel i knotten..

Åsa tror jeg ikke jeg har et ord for en gang...den dama er jo bare helt sprengt! For det første må jo alle som går rundt som et sånt Duck-face uten å se selv hvor ufattelig latterlig hun ser ut, være helt virkelighetsfjern. Hva i all verden lever hun av hun der? Mannen sin som hun behandler som dritt og skal skilles fra nå, så hun sikkert får underholdsbidrag herfra til månen? Hun må være en rimelig egoistisk og selvopptatt person, det virker i hvertfall sånn på måten hun oppfører seg på i den serien. Håper virkelig hun aldri får barn (som hun snakket om i gårsdagens episode - og skulle ta keisersnitt og mageplastikk i samme slengen..)

Hun nye, Caroline, virker veldig slitsom å være rundt. Utrolig heseblesende, brautende og helt uten filter. Litt for mye av det gode når det gjelder selvtillitt..alt med måte. Vakker dame, men litt for Barbie og hun virker fryktelig krevende. Ikke så overrasket over at hun sliter med å finne en fast kjæreste nei..

MEN, fantastisk underholdning er det! :lol: Tirsdagens høydepunkt ;)

Anonymous poster hash: ef64c...781

Skrevet (endret)

Fattern.....djeeez. ..dattern skulle det være. Pølsefingre og mobil går ikke sammen😕

Endret av Gjest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...