Gå til innhold

Noen her som har fornyet ekteskapsløftene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Personlig, gjøre vi det for å feire 10 år bryllupsdag, men bare oss to på en Strand I karibien, ingen familie eller venner, bare oss to. Enig at er man gift så er man det, men hyggelig å feire også.

 

Anonymous poster hash: 85501...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å fornye ekteskapsløftene er å feire kjærligheten! Det skader da virkelig ingen å friske opp igjen løftene man ga en gang, sikkert flere som burde tenke litt over det..

 

Er sjokkert over alle surpompene her inne! Har dere det godt med dere selv, siden dere konstant må pisse på andre??

 

De fleste som fornyer reiser bort, men det er da virkelig ikke noe i veien for å gjøre det hjemme.

Gaver er ikke vanlig! Brudekjole er ytterst sjelden!

 

Men folk får da gjøre som de vil! Dette er romantisk! :P

 

Anonymous poster hash: a3ab8...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fornye ekteskapsløftene er å feire kjærligheten! Det skader da virkelig ingen å friske opp igjen løftene man ga en gang, sikkert flere som burde tenke litt over det..

 

Er sjokkert over alle surpompene her inne! Har dere det godt med dere selv, siden dere konstant må pisse på andre??

 

De fleste som fornyer reiser bort, men det er da virkelig ikke noe i veien for å gjøre det hjemme.

Gaver er ikke vanlig! Brudekjole er ytterst sjelden!

 

Men folk får da gjøre som de vil! Dette er romantisk! :P

 

Anonymous poster hash: a3ab8...352

 

Finnes ikke sur! Forstår fremdeles ikke vitsen! Trenger ikke være sur forde! Ta heller et skikkelig party da vel. Feire 30 år, 40 år etc, men det er vel blit så norsk og kjedelig at nei gudamegen, det gidder vi nå ikke!

 

Å feire mitt ekteskap gjør vi i tospann over et glass eller en middag eller begge deler, på hotell osv flere ganger i året. Går så bra uten å lage et barnslig ståhei ut av det! Kan ikke skylde på romatikken altså! Hvor gammel er du? 14? 

 

Anonymous poster hash: bbf5e...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å fornye ekteskapsløftene er å feire kjærligheten! Det skader da virkelig ingen å friske opp igjen løftene man ga en gang, sikkert flere som burde tenke litt over det..Er sjokkert over alle surpompene her inne! Har dere det godt med dere selv, siden dere konstant må pisse på andre??De fleste som fornyer reiser bort, men det er da virkelig ikke noe i veien for å gjøre det hjemme.Gaver er ikke vanlig! Brudekjole er ytterst sjelden!Men folk får da gjøre som de vil! Dette er romantisk! :PAnonymous poster hash: a3ab8...352

 

Finnes ikke sur! Forstår fremdeles ikke vitsen! Trenger ikke være sur forde! Ta heller et skikkelig party da vel. Feire 30 år, 40 år etc, men det er vel blit så norsk og kjedelig at nei gudamegen, det gidder vi nå ikke! Å feire mitt ekteskap gjør vi i tospann over et glass eller en middag eller begge deler, på hotell osv flere ganger i året. Går så bra uten å lage et barnslig ståhei ut av det! Kan ikke skylde på romatikken altså! Hvor gammel er du? 14?  Anonymous poster hash: bbf5e...4d2

Du fremstår som både sur og bitter på måten du skriver på!

Hva har et 30års-lag med ekteskapsfornyelse å gjøre da? Det er bursdagsselskap, og er vel veldig vanlig!

 

Er 44, mer du lurer på?

 

Anonymous poster hash: a3ab8...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fornye ekteskapsløftene er å feire kjærligheten! Det skader da virkelig ingen å friske opp igjen løftene man ga en gang, sikkert flere som burde tenke litt over det..

 

Er sjokkert over alle surpompene her inne! Har dere det godt med dere selv, siden dere konstant må pisse på andre??

 

De fleste som fornyer reiser bort, men det er da virkelig ikke noe i veien for å gjøre det hjemme.

Gaver er ikke vanlig! Brudekjole er ytterst sjelden!

 

Men folk får da gjøre som de vil! Dette er romantisk! :P

 

Anonymous poster hash: a3ab8...352

Enig! Mange sure folk. Virker som de synes fest og feiring er kjedelig.

 

 

Anonymous poster hash: e419b...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Å fornye ekteskapsløftene er å feire kjærligheten! Det skader da virkelig ingen å friske opp igjen løftene man ga en gang, sikkert flere som burde tenke litt over det..

 

Er sjokkert over alle surpompene her inne! Har dere det godt med dere selv, siden dere konstant må pisse på andre??

 

De fleste som fornyer reiser bort, men det er da virkelig ikke noe i veien for å gjøre det hjemme.

Gaver er ikke vanlig! Brudekjole er ytterst sjelden!

 

Men folk får da gjøre som de vil! Dette er romantisk! :P

 

Anonymous poster hash: a3ab8...352

 

Finnes ikke sur! Forstår fremdeles ikke vitsen! Trenger ikke være sur forde! Ta heller et skikkelig party da vel. Feire 30 år, 40 år etc, men det er vel blit så norsk og kjedelig at nei gudamegen, det gidder vi nå ikke!

Å feire mitt ekteskap gjør vi i tospann over et glass eller en middag eller begge deler, på hotell osv flere ganger i året. Går så bra uten å lage et barnslig ståhei ut av det! Kan ikke skylde på romatikken altså! Hvor gammel er du? 14?

 

Anonymous poster hash: bbf5e...4d2

Sur er kanskje ikke ordet, men nedlatende, frekk og ufin passer veldig godt på måten du ordlegger deg på overfor folk du ikke er enig med.

 

Jeg kunne heller ikke tenke meg å fornye ekteskapsløftet og ser ikke helt vitsen med en velsignelse i kirka. Men at andre ønsker det er da helt greit for meg og jeg synes folk må få gjøre som de vil uten at jeg eller du trenger snakke de ned på måten du gjør selv om vi har et annet syn på det.

 

Anonymous poster hash: 2306a...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Å fornye ekteskapsløftene er å feire kjærligheten! Det skader da virkelig ingen å friske opp igjen løftene man ga en gang, sikkert flere som burde tenke litt over det..Er sjokkert over alle surpompene her inne! Har dere det godt med dere selv, siden dere konstant må pisse på andre??De fleste som fornyer reiser bort, men det er da virkelig ikke noe i veien for å gjøre det hjemme.Gaver er ikke vanlig! Brudekjole er ytterst sjelden!Men folk får da gjøre som de vil! Dette er romantisk! :PAnonymous poster hash: a3ab8...352

 

Finnes ikke sur! Forstår fremdeles ikke vitsen! Trenger ikke være sur forde! Ta heller et skikkelig party da vel. Feire 30 år, 40 år etc, men det er vel blit så norsk og kjedelig at nei gudamegen, det gidder vi nå ikke! Å feire mitt ekteskap gjør vi i tospann over et glass eller en middag eller begge deler, på hotell osv flere ganger i året. Går så bra uten å lage et barnslig ståhei ut av det! Kan ikke skylde på romatikken altså! Hvor gammel er du? 14? Anonymous poster hash: bbf5e...4d2
Du fremstår som både sur og bitter på måten du skriver på!

Hva har et 30års-lag med ekteskapsfornyelse å gjøre da? Det er bursdagsselskap, og er vel veldig vanlig!

 

Er 44, mer du lurer på?

 

Anonymous poster hash: a3ab8...352

Tror du må regne med litt motbør her. Det er nordmenn du snakker med. For de aller fleste av oss er selv bryllupet på kanten til kleint og klamt hvis det blir for mye romantikk (jfr tråden om din kleineste bryllupsopplevelse. Å sette brennende lys i hjerteformasjon er sikkert en sterk romantisk gest for noen, men for de fleste bare pinlig.)

 

På samme måte blir det klamt å inviteres inn for å høre en offentlig bekreftelse på andres høyst private forelskelse. Sorry, men du kan ikke utviske de hemningene folk har omkring dette. Jeg ville ha blitt så flau at jeg hadde spilt syk om noen av mine kjenninger inviterte til en slik seremoni. Og det er ikke fordi jeg er sur og bitter, men min følelse av hva som er "passende" å gjøre med folk til stede ville bli krenka, og selv ville jeg bare bli ille berørt. Vi har ikke skikk eller kotyme for sånt. Og det er helt OK, det betyr ikke at vi elsker våre ektefeller mindre enn du gjør.

 

 

Anonymous poster hash: 1c966...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...