Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har en venn som røyker som antageligvis kommer til å ha en del med barnet mitt å gjøre. Nå er jeg gravid, har sluttet å røyke og kommer heller ikke til å begynne igjen. Denne vennen min sa en gang at jeg måtte regne med at barnet mitt ble utsatt for røyk, da det var "typisk" at røyken blåste rett oppi barnevognen når man var ute og trillet osv. Og da tenker jeg jo med en gang at hvis h*n kommer til å gå å blåse røyk på barnet mitt som h*n har gjort med sitt eget barn i alle år, så vil jeg rett og slett ikke la h*n trille eller være i nærheten når h*n røyker. Jeg synes ikke det tar seg ut å røyke når man triller barnevogn. Har og hintet om at barnet deres ikke kan ha godt av å bli "røyket på" hele tiden. Er det helt teit, eller greit å si ifra om? Anonymous poster hash: ba4da...755
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Helt greit å si fra om. Hun virker da veldig klar over hva hun peser ut av seg, så det tåler hun sikkert Anonymous poster hash: f3a20...d4a
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Det er helt greit å si fra, og helt horribelt å blåse røyk på barn! Mannen røykte da barnet vårt ble født, og han måtte pent gå på andre siden av veien når han skulle røyke når vi var ute og trillet sammen. (Noe han for øvrig var enig i. Han har heldigvis sluttet å røye nå da. ) Anonymous poster hash: 17766...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå