Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Vi bor i Bergen og lurer på å flytte til Os, der kan vi få mye større hus billigere enn vi bor nå. Mannen må i så fall pendle til Bergen, men jeg kan kanskje få jobb i os. Noen som kjenner til kommunen og stedet? Vil gjerne høre erfaringer Anonymous poster hash: 90782...9ce
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Det var hvertfall ekstremt mye mobbing når jeg gikk på skole der. Var flere som byttet skole ettersom ikke skolen klarte å få en slutt på det. Anonymous poster hash: 1e6b8...1e1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Anbefaler Nordhordland Anonymous poster hash: 5efe1...913
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Fint i os, men pyton å pendla til byn! Anonymous poster hash: f5082...7c2
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Takk for svar! Er det virkelig mer mobbing der enn andre steder, eller er det tilfeldig? Anonymous poster hash: 90782...9ce
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #6 Skrevet 27. mai 2015 Jeg er oppvokst på Søfteland, og synes ikke det var mye mobbing. Dessverre er ungdomsskolen lagt ned her, så de elevene må til Os ungdomsskole. På Søfteland slipper man køen ved rundkjøringen i Tøsdalsskiftet (like før senteret, ca. fem minutter før Os sentrum). Jeg liker Os. Kort vei til Bergen, samtidig som man har alt man trenger. I Lysefjorden slipper man også køen i Os, om man kjører om Fanafjellet. Har ikke noe å utsette på Os, egentlig. Jeg er veldig glad for å ha vokst opp på Søfteland =) Anonymous poster hash: eea94...040
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #7 Skrevet 27. mai 2015 Jeg er oppvokst på Søfteland, og synes ikke det var mye mobbing. Dessverre er ungdomsskolen lagt ned her, så de elevene må til Os ungdomsskole. På Søfteland slipper man køen ved rundkjøringen i Tøsdalsskiftet (like før senteret, ca. fem minutter før Os sentrum). Jeg liker Os. Kort vei til Bergen, samtidig som man har alt man trenger. I Lysefjorden slipper man også køen i Os, om man kjører om Fanafjellet. Har ikke noe å utsette på Os, egentlig. Jeg er veldig glad for å ha vokst opp på Søfteland =) Anonymous poster hash: eea94...040 Poenget er jo at på Søfteland var det ikke mye mobbing nei,men på Os var det mye av det. De som byttet skole,byttet jo til Søfteland skole for der var mijøet mye bedre. Anonymous poster hash: 1e6b8...1e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå