Gå til innhold

Lukte alkohol dagen etter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye skal man drikke før det lukter alkohol 12 timer etterpå? Noen som vet eller har erfaring? Lukter det av en person som har drukket 4-5 øl eller en flaske vin etter 12 timer når promillen er borte?

 

Anonymous poster hash: 41ffe...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner det om min mann har hatt et par øl på kvelden. 



Anonymous poster hash: 576b6...32d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det om min mann har hatt et par øl på kvelden.  Anonymous poster hash: 576b6...32d

Så hvis han har tatt et par øl og legger seg kl 23, så kjenner du det lukter av pusten hans kl 11 på formiddagen dagen etter?

 

Anonymous poster hash: 41ffe...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier å kjenne det om noen har drukket kvelden før av kollegaer for eksempel, men spør aldri hvor mye de har drukket. men tydeligvis lite nok til å orke å være på jobb kl. 08 dagen etter



Anonymous poster hash: 1a33b...c38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kjenner det om min mann har hatt et par øl på kvelden.  Anonymous poster hash: 576b6...32d

Så hvis han har tatt et par øl og legger seg kl 23, så kjenner du det lukter av pusten hans kl 11 på formiddagen dagen etter?

 

Anonymous poster hash: 41ffe...073

 

Jepp. Ikke bare ånden, men hele kroppen hans.

 

Anonymous poster hash: 576b6...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg kjenner det om min mann har hatt et par øl på kvelden.  Anonymous poster hash: 576b6...32d

Så hvis han har tatt et par øl og legger seg kl 23, så kjenner du det lukter av pusten hans kl 11 på formiddagen dagen etter?Anonymous poster hash: 41ffe...073

Jepp. Ikke bare ånden, men hele kroppen hans. Anonymous poster hash: 576b6...32d
Da har han vel kanskje tatt seg mer enn et par øl vel? Det hender mannen her tar litt vin fra kartongen før jeg legger meg og fortsetter litt etter det. Jeg pleier å legge meg før ham. Noen ganger kan jeg kjenne at det lukter litt når han drar på jobb i det han kysser meg. Han har da kanskje drukket 4-5 glass vin vil jeg tro.

 

Anonymous poster hash: 41ffe...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen lukter mer enn andre, uavhengig av hvor mye som er konsumert. 

Samboeren min lukter alkohol på morgenen hvis han har tatt seg en pinne på kvelden. Lukten forsvinner etter en dusj :)Han svetter mye om natten så jeg tror kanskje det er grunnen.



Anonymous poster hash: b863a...05a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg kjenner det om min mann har hatt et par øl på kvelden.  Anonymous poster hash: 576b6...32d

Så hvis han har tatt et par øl og legger seg kl 23, så kjenner du det lukter av pusten hans kl 11 på formiddagen dagen etter?Anonymous poster hash: 41ffe...073
Jepp. Ikke bare ånden, men hele kroppen hans. Anonymous poster hash: 576b6...32d
Da har han vel kanskje tatt seg mer enn et par øl vel? Det hender mannen her tar litt vin fra kartongen før jeg legger meg og fortsetter litt etter det. Jeg pleier å legge meg før ham. Noen ganger kan jeg kjenne at det lukter litt når han drar på jobb i det han kysser meg. Han har da kanskje drukket 4-5 glass vin vil jeg tro.

 

Anonymous poster hash: 41ffe...073

 

Neida, vi har sittet sammen når dette er skjedd. Han drikker veldig sjeldent, men det hender han tar seg 1-2 øl om vi spiser noe god mat på kvelden eller ser film. 

 

Som hun over her skriver, så kommer vel stanken av svette (stanken fra kroppen), og min mann svetter mye om natten. Lukten bedrer seg etter en dusj, men han slutter ikke med å utstøte kroppsvæske etter en dusj, så er nok derfor jeg fremdeles kan kjenne det utover dagen. Skal sies at jeg har sensitiv nese, særlig for alkohollukt (det er veldig kvalmende for meg). 

 

Anonymous poster hash: 576b6...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...