Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Jeg fikk diagnosen bioplar 1 for rundt 15 år siden. Jeg har enda ikke fortalt det til mi mor. Til tider har jeg vært innlagt, til for fire år siden gikk jeg på medisiner. Jeg har også gått i terapi lenge. Jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle det til mi mor uten at hun skal føle skyldsfølelse. Jeg ser for meg spørsmålene:Gjorde jeg noe galt i svangerskapet? Er det på grunn av at du var premature? Var det på grunn at du var mye syk som liten? Var det på grunn at din far døde tidlig? Hadde han bipolar lidelse, hadde jeg? Fulgte jeg deg nok opp? Mobbingen på skolen, var det en faktor? Var jeg en god mor? Hvordan forklare at det bare ble slik? Det har ikke noe med hva hun gjorde eller ikke gjorde. Jeg ble bare slik. Anonymous poster hash: 2a3cf...fbc
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Si det som det er of avslutt samtalen med " jeg vet du kanskje kommer til å tenke på om du hadde noe med dette å gjøre, du hadde/ har ikke det" du var og er en god mor og jeg er glad i deg. Anonymous poster hash: 16c3a...df8
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Jeg fikk diagnosen bioplar 1 for rundt 15 år siden. Jeg har enda ikke fortalt det til mi mor. Til tider har jeg vært innlagt, til for fire år siden gikk jeg på medisiner. Jeg har også gått i terapi lenge. Jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle det til mi mor uten at hun skal føle skyldsfølelse. Jeg ser for meg spørsmålene: Gjorde jeg noe galt i svangerskapet? Er det på grunn av at du var premature? Var det på grunn at du var mye syk som liten? Var det på grunn at din far døde tidlig? Hadde han bipolar lidelse, hadde jeg? Fulgte jeg deg nok opp? Mobbingen på skolen, var det en faktor? Var jeg en god mor? Hvordan forklare at det bare ble slik? Det har ikke noe med hva hun gjorde eller ikke gjorde. Jeg ble bare slik. Anonymous poster hash: 2a3cf...fbc Du overanalyserer, jeg vil tippe at du ikke får noen av de spørsmålene du forventer. Hvis hun skulle ta det tungt, så får du fortelle henne hva det går ut på. Ellers er bipolar lidelse ganske arvelig, dersom en av foreldrene har det, så vil gjerne 1 av 3 barn få det. Anonymous poster hash: eff51...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå