Gå til innhold

Den store bortrykkelsen, har dere hørt om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble opplært i den kristne tro som barn. Men sluttet veldig fort å tro, hadde en far som voldtok meg fra jeg var veldig liten, en mor som psykisk terroriserte meg, fordi jeg stjal hennes mann. Og begge to utøvde fysisk vold.

Hvorfor skulle jeg måtte gå gjennom dette, som et så lite barn. Hvis Gud hadde eksistert.

Anonymous poster hash: 4ec5f...532

Så grusomt.. Gud gråter med deg for det du må ha gjennomgått. De som utøver onde handlinger uten anger må en dag stå foran Gud på dommens dag.

Anonymous poster hash: 619b8...7d9

Det er jo en jævla fattig trøst. Hvordan gidder dere å holde dere med en komplett impotent gud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble opplært i den kristne tro som barn. Men sluttet veldig fort å tro, hadde en far som voldtok meg fra jeg var veldig liten, en mor som psykisk terroriserte meg, fordi jeg stjal hennes mann. Og begge to utøvde fysisk vold.

Hvorfor skulle jeg måtte gå gjennom dette, som et så lite barn. Hvis Gud hadde eksistert.

Anonymous poster hash: 4ec5f...532

Så grusomt.. Gud gråter med deg for det du må ha gjennomgått. De som utøver onde handlinger uten anger må en dag stå foran Gud på dommens dag.

Anonymous poster hash: 619b8...7d9 [/acron

? hvorfor mener du at de må stå foran gud på dommens dag? Du har jo sagt at han er tilgivende, så da blir de vel tilgitt før den tid? Litt motsigende utsagn du kommer med! Og det at han gråter med de som gjennomgår grusomme hendelse er til ekstremt liten hjelp for den som opplever lidelsen!. Tåpelig utsagn!

Anonymous poster hash: 99bab...45a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...