Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Jeg begynner å få fødselsangst, etter komplisert og veldig vond fødsel sist hvor baby måtte tas med tang til slutt. Sprakk hele sjeden opp, ned og bortover. Helvetes riesmerter i to døgn i forkant... Hva kan jeg forvente til neste gang? Jeg jeg overlever det samme en gang til, men ikke verre 😢😳 Anonymous poster hash: e9de9...215
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Åj du har hatt maks uflaks😳Fødsel nr en var mildere i smerter, om man kan si...sabla vondt, men fikk epidural.Måtte sy noen få sting.Fødsel nr.2 var uten noe smertelindring, men fødselen gikk fortere..3 timer fra jeg var i aktiv fødsel til babyen var ute.Smertene var helt jæææ#%#%#li, men revnet mindre tror jeg denne gang, jeg kunne springe marston rett etterpå, det kunne jeg ikke med første👍 Anonymous poster hash: 5a0a9...aff
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Maraton skulle det stå😝 Anonymous poster hash: 5a0a9...aff
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har født tre ganger og er det en ting jeg har lært av dette, så er det at ingen fødsler er like. og det er det du må innstille deg på, at du vet ikke hvordan det blir. men for din del håper jeg det går MYE bedre denne gangen, og at du ble gravid igjen er et mirakel etter det som du var igjennom!! Ha en god kommunikasjon med jordmor og sykehuset, slik at du slipper å gå igjennom det samme helvete igjen. Lykke til! Anonymous poster hash: cea02...99e
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Tusen takk for fine svar, ja jeg burde være åpen for alt. Syns dere det er "teit" å ta det opp tidlig med jordmor? Er jo fortsatt en god stund igjen, så redselen burde jo kunne gjøres noe med innen den tid.. Hi Anonymous poster hash: e9de9...215
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #6 Skrevet 26. mai 2015 Tusen takk for fine svar, ja jeg burde være åpen for alt. Syns dere det er "teit" å ta det opp tidlig med jordmor? Er jo fortsatt en god stund igjen, så redselen burde jo kunne gjøres noe med innen den tid.. Hi Anonymous poster hash: e9de9...215 Ta det opp, de er flinke til å gi råd til de med angst. Anonymous poster hash: 33052...fed
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #7 Skrevet 26. mai 2015 Tror det er bare lurt å ta det opp tidlig så har du god tid på å psyke deg opp. Er viktig og fint med en samtalepartner som kan hjelpe deg med å sortere tanker, følelser og frykt. Det går mest sannsynlig kjempebra! Lykke til! Anonymous poster hash: 91a71...9ff
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #8 Skrevet 26. mai 2015 Tusen takk. Da skal jeg gjøre det. ☺️ Hi Anonymous poster hash: e9de9...215
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå