Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Jeg ble videre 100% sykemeldt i en måned i dag, og i den perioden skulle jeg egentlig ha tre uker ferie. Vikariatet mitt går ut i midten av juli, påstarte fødselspermisjon i etterkant av dette. Jobber ved St.Olavs hospital (statlig stilling). Hvordan blir dette i forbindelse med ferie? Får sannsynligvis ikke mulighet til å ta igjen ferien før jeg jeg slutter. Betaler de da ut pengene for ferietiden (i tillegg til feriepengene jeg har opptjent), eller mister jeg retten til å ta igjen ferie/få tilgodebetalt ferie jeg ikke får utnyttet meg av? Finner ingen relevante svar... Har hørt at polisien til St.olav er å betale ut ferie før man slutter, vil det si at de betaler ut lønnen min for de ukene jeg et sykemeldt da jeg har satt meg opp ferie? Lettere forvirret her.. Anonymous poster hash: 2a9c5...843
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Du har jo da egentlig rett på å få ferien igjen, men siden det blir vanskelig/umulig får du vel utbetalt lønn for perioden og ingen ferie tilgode. Kan ikke se noen andre alternativer. Anonymous poster hash: 941f2...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå