Gå til innhold

Nav spørsmål.. igjen ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så frustrert her nå, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. 
En måned siden jeg ble alene med barna, og søkte da om overgangsstønad og diverse andre ting jeg vet jeg har rett på. 
Har hatt akkurat nok penger til husleie, de viktigste regningene og litt mat denne måneden. Nå er det slutt på pengene, og jeg har bare gått og ventet på svar. Endelig kom svaret i dag, og jeg fikk avslag, pga flyttinga mi tydeligvis ikke er registrert. Men det vet jeg jo at den er, har jo til og med fått bekreftelse i posten. Så da er det pån igjen  med en ny runde med søking.. Og må sikkert vente like lenge denne gangen. 

Hva hadde dere gjort? Jeg kommer jo til å gå blakk hele måneden. Jobber deltid (søker for harde livet på fulltidsjobber altså), lønna jeg får dekker akkurat husleie og regninger. Det sitter veldig langt inne å be om nødhjelp og sosialhjelp. Jeg syntes det er så flaut!! 
Og i tillegg må man levere med kontoutskrifter, å jeg liker ikke at fremmede folk på nav skal sitte å se hvor og hva jeg har brukt pengene mine på de siste månedene... :( 

Noe dritt å plutselig bli alene og fattig..! 

Anonymous poster hash: 6f28e...f35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da går du på sosialkontoret imorgen og snakker med de samtidig som du snakker med saksbehandleren di, du må møte opp personlig og ta med alt av papirer som viser dine utgifter samt inntekt ( selvangivelse og) ta med flyttemelding du fikk i posten.

Skrevet

Ja skal dra dit i morgen, med alt av papirer. Håper det ordner seg. Men må vell uansett vente en hel måned til på nytt svar da! :(

Anonymous poster hash: 6f28e...f35

Skrevet

Det ordner seg akktid for snille piker, og det regner jeg med at du er :) Ønsker deg lykke til i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...