Gå til innhold

antrekk til bryllup. trenger tips:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup i juni og skal ha på meg en svart kjole som går til knærne. Men tenker kanskje jeg må friske opp litt, med enten en annen farge på skoene eller veske.

Noen tips? ?:-)

Anonymous poster hash: fc007...dd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom du skrev eller, tenker jeg du fikser dette fint ;)

Velg en farge du liker selv. Kanskje en som enten matcher eller er kontrastfarge til din kavalers (hvis du har) slips/sløyfe? Og om det er veske eller sko avhenger vel av hva du har? evt hva du ønsker nytt!

Selv synes jeg gult er kult, men våger aldri velge det selv... Sist jeg hadde sort kjole endte jeg med et rosa belte på for å bryte. Hårpynt eller store øredobber er andre alternativer.

Synes ofte det er god inspirasjon og finne på Pinterest, hvis du ikke har sjekket der.

Skrevet

Man har ikke på seg svart i bryllup!

Anonymous poster hash: efd14...e04

Skrevet

Man har ikke på seg svart i bryllup!

Anonymous poster hash: efd14...e04

Det er det jeg passer best i da jeg er overvektig og så lenge bruden ikke sier noe på det så gjør jeg det:-)

Skrevet

Ettersom du skrev eller, tenker jeg du fikser dette fint ;)

Velg en farge du liker selv. Kanskje en som enten matcher eller er kontrastfarge til din kavalers (hvis du har) slips/sløyfe? Og om det er veske eller sko avhenger vel av hva du har? evt hva du ønsker nytt!

Selv synes jeg gult er kult, men våger aldri velge det selv... Sist jeg hadde sort kjole endte jeg med et rosa belte på for å bryte. Hårpynt eller store øredobber er andre alternativer.

Synes ofte det er god inspirasjon og finne på Pinterest, hvis du ikke har sjekket der.

Ja gult er kult! Tenker at det kunne vært fint med en knallgul veske/clutch (skrives det slik??)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...