Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset? *link*

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvorfor står ikke føttene på badekaret ned i gulvet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig lekkert, men jeg hadde foretrukket mørkere fliser på gulvene og annen type tregulv. Man ser jo hvert minste lille rusk på de hvite flisene. Må fly rundt med støvsugeren hele tiden. :P

Skrevet

Skolene i nærheten heter "skule". Og det er kroken i døra for oss. Ønsker ikke at barna skal ha nynorsk som hovedmål!

Anonymous poster hash: 2ccd4...93d

Ja, det sa jo mye om det Hi spurte om... :P

Viktig å passe på at ungene ikke blir smittet av den alvorlige sykdommen nynorsk...

Anonymous poster hash: c168c...e66

Ja viktig å lære unga dansk før nynorsken tar dem... :)

Anonymous poster hash: a5d6a...52d

Skrevet

Kjedelig, usmakelig og bare helt feil. Alt var feil. Ville aldri kjøpt det.

Skrevet

Kjempe fint hus! Personlig trenger jeg ikke så mye farge, det kan man få inn i små porsjoner med blomster, puter og bilder.

Men jeg ville byttet gulvet i stuen, det kræsjet helt med resten.

Skrevet

Syntes huset i seg selv var fint, liker lyse vegger og heller ha farger på interiøret.

Men det er jo ikke hage! Krise for meg, kan ikke kun ha betong og veranda!

Anonymous poster hash: db683...9d0

Skrevet

Dødskjedelig. One of a million...

Anonymous poster hash: dfe85...38f

Skrevet

Jeg syns det huset er helt nydelig. Om det er hvit og sterilt, så kan man alltids gjøre noe med det. Det er jo bare å piffe opp med tepper, fargerike puter og interiør. Gjør det mer personlig :) Fantastisk utsikt, stor og romslig hus :) :) kunne flytte rett inn!

Anonymous poster hash: 54073...a5c

Skrevet

Siden du spør:

Utsikten er fin. Det er deilig med så mye vinduer. Og det ser ut til å være romslig og praktisk. Jeg synes også at enkelte av rommene er helt ok.

Men ut over det, er det ikke noe for min smak. Utvendig synes jeg huset er veldig 80-talls. Og selv om det ikke er så voldsomt stort ser det ruvende ut, et sted jeg ville kalt en kåk, ikke et hus. Jeg ville ha plantet masse busker og trær for å døyve det voldsomme. Og uteplassen er nitrist utover terrassene..

Inne synes jeg det er greit, men upersonlig, og over hodet ikke min stil. Passer kanskje for noen som ikke har så sterke meninger om interiør, men ønsker noe som ikke får folk til å heve på øyebrynet.

Nei, ikke noe for meg.

Anonymous poster hash: e3940...154

Skrevet

Veldig fint også så billig😱

Skrevet

Et flott hus men ville ikke valgt samme stil selv. Synes fliser på gulv kun hører hjemme på badet og vaskerom, til nøds i yttergangen.

Anonymous poster hash: 749a7...44a

Skrevet

Veldig fint også så billig😱

Mtp beliggenheten er det ikke billig.

Anonymous poster hash: 46f32...a9a

Skrevet

Veldig herskaplig. MEN,er det ingen hage der?Bare en bratt skråning og masse plass til biler?

Men det var jo et flott hus da, så ut som en riksmannsbolig!

Anonymous poster hash: 80962...222
Skrevet

Hørte på jobben at boligprisene der ute er i frittfall etter oppsigelser innen olje og gass.

Har ei venninne med samme huset, huset er langt fra så stort som det virker på disse bildene.

Jeg personlig liker ikke planløsningen, særlig da i hovedetagen. Liker ikke soverom i inngangsetg, liker stue kjøkken der man går inn, og soverom over.

Liker Sotra og Øygarden! Digger det der ute. Frisk og fin luft, salt og bare rett og slett herlig 😀

Anonymous poster hash: 85fbe...54e

Skrevet

Det hvite brytes jo opp når man får noe på veggene. Syns huset var flott, jeg.

Skrevet

Kunne nok gjort dette huset fint, ja :) Ser forbi interiøret, det var ikke min stil. Reagerer mest på prisen, MYE hus for pengene...

Skrevet

Fint hus, men upersonlig og for mye bruk av gulvfliser.

Skrevet

Mye finere enn mitt hus, men jeg hadde ikke falt pladask for dette huset. En litt tåpelig ting å henge seg opp i er at jeg syns spisestuen var litt feil sted med tanke på hvor kjøkkenet er. Skulle jeg først hatt et så stort hus, så ville jeg hatt spisestuen nærmere kjøkkenet og mer separert fra stuen.

Skrevet

Liker ikke gulvene, verken flisene eller parketten. Ellers er jeg ikke superbegeistrey for planløsningen. Jeg ville hatt vaskerom i samme etasjen som soverom for å slippe så mye flying i trapper med tøy.. Ellers fint egentlig ;)

Anonymous poster hash: aab55...d8e

Skrevet

Var litt 80talls svung over det. Bygget av noen som gjerne vil fremstå som godt bemidlet, men som ikke eier stilsans og ikke har fått det helt til. Vil tippe ganske unge folk. En haug med spotter og skikkelig blingbling lysekrone, kjøkkenøy og vanvittig bruk av liftgardiner. Kunne nok blitt langt finere med andre eiere, så absolutt potensialet :)

Anonymous poster hash: c7233...702

Skrevet

Amerikansk var ordet ja. Men billig da.

Anonymous poster hash: 9e29c...93b

Skrevet

Kjedelig, usmakelig og bare helt feil. Alt var feil. Ville aldri kjøpt det.

Veldig overraskende kommentar fra deg... ALT var feil faktisk👍🏻

Anonymous poster hash: 65311...91c

Skrevet

Skolene i nærheten heter "skule". Og det er kroken i døra for oss. Ønsker ikke at barna skal ha nynorsk som hovedmål!

Anonymous poster hash: 2ccd4...93d

Å herregud! Kor fjern går det an å bli? Der fekk eg nettopp svar på det.

Anonymous poster hash: 9c336...b0d

Skrevet

Skolene i nærheten heter "skule". Og det er kroken i døra for oss. Ønsker ikke at barna skal ha nynorsk som hovedmål!Anonymous poster hash: 2ccd4...93d

Hvorfor? Jeg foretrekker bokmål selv og hadde bokmål som hovedmål. Men jeg ønsker at barna mine skal ha nynorsk som hovedmål fordi det er så vanskelig. Nynorsk er veldig vanskelig for folk som ikke er vokst opp med det. Bokmål derimot klarer alle. Barna vil altså ha en stor fordel ved å lære nynorsk som barn enn å måtte pugge nynorsk på ungdomskolen.

Skrevet

Bort med sprosser på vinduene, ellers ett fint hus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...