Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Off...gruer meg!! Hva har jeg i vente? Gyn. min er super snill og veldig støttendes. Hun sier at det er vondere å ta bedøvelse enn det er å ta biopsien..kan det stemme? Er det innmari vondt å ta biopsi? :-( Anonymous poster hash: d7e3c...c90
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har ikke egen erfaring Men ser også for meg at det er det samme som et lite stikk ?? Lykke til. Klem Anonymous poster hash: dce7f...d70
Villbringebringebær Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Smertefullt syntes jeg det var! Jeg hadde eggstokkreft da, men har det bra nå
Villbringebringebær Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Smertefullt syntes jeg det var! Jeg hadde eggstokkreft da, men har det bra nå Oi dette er ikke villbringebringer som skriver, Men venninnen hennes som får lov å skrive her iblant så Lenge jeg er anonym :/ men glemte det nå Men iallefal hadde eggstokkreft, Pga cellegorandrig. Jeg syntes biopsi var veldig vondt!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Smertefullt syntes jeg det var! Jeg hadde eggstokkreft da, men har det bra nåOi dette er ikke villbringebringer som skriver,Men venninnen hennes som får lov å skrive her iblant så Lenge jeg er anonym :/ men glemte det nå Men iallefal hadde eggstokkreft, Pga cellegorandrig. Jeg syntes biopsi var veldig vondt! Snill venninne du har..? Anonymous poster hash: dce7f...d70
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #6 Skrevet 26. mai 2015 Synes bedøvelsen var ubehagelig, men ikke direkte smertefullt. Sved litt etterpå da, men funka med vanlig smertestillende. Ble konisert etterpå, og det synes jeg var vondt! Anonymous poster hash: 852e8...fcb
DramaMama Skrevet 26. mai 2015 #7 Skrevet 26. mai 2015 Jeg droppet bedøvelse, da gyn sa bedøvelsen var vondere enn klippet. Det tror jeg egentlig ikke på, for jeg syntes det var vondt. Jeg har gjort det to ganger, og måtte i tillegg ta to prøver begge gangene. Usj. Hadde moderate celleforandringer, som forsvant etter disse to biopsiene.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #8 Skrevet 26. mai 2015 Har tatt biopsi av livmorhalsen to ganger, både med og uten bedøvelse. Første gang var uten bedøvelse, fikk beskjed om å hoste når de skulle ta prøven. Skjønte ikke helt greia, så jeg hostet bare sånn passe, og ja da gjorde det litt vondt. Fikk da beskjed om å hoste kraftig når hun ga beskjed, og denne gangen hostet jeg skikkelig til, og vips, kjente nesten ingen verdens ting! Andre gang var med bedøvelse, kjente stikket, men ikke selve prøvetakinga, da kjente jeg ingenting. Fikk derimot en reaksjon på bedøvelsen, haha, så det ble ikke bedre for min del. Uten bedøvelse var best Anonymous poster hash: d518b...24f
1engelOg2små Skrevet 26. mai 2015 #9 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har tatt det tre ganger... det var veldig ubehagelig..men smerten er fort over så dette klarer du nok fint 😃
1engelOg2små Skrevet 26. mai 2015 #10 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har tatt det tre ganger... det var veldig ubehagelig..men smerten er fort over så dette klarer du nok fint 😃
gale damen Skrevet 26. mai 2015 #11 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har gjort det to ganger. Første gang kjente jeg ikke noe, gang nr to var det skikkelig vondt. Ikke godt å si hvorfor det var så stor forskjell. Skjønner at du gruer deg, men gjøres må det. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå