Gå til innhold

Tips til matservering i familie/voksenbursdagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til en på 1 år. Hva pleier du å lage?

Anonymous poster hash: c8278...fc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det enkelt. For treåringen så hadde vi pølser og engangsstæsj med barnemotiv. Han digget det! Så var det såklart enkelt for oss voksne og vi kunne NYTE dagen:-) vi hadde også kake og masse frukt som jeg lagde klart dagen før.

Var ingen som klagde på noe.

Til våre bursdager har vi lagd gryter eller ovnsretter. Det er ikke så mange som forventer gourmetmat, men det er mye som er lett å lage til mange:-)

Kjøttsuppe, lapskaus, sheperds pie, lasagne, jegergryte etc

Anonymous poster hash: dc6e9...5f3

Skrevet

Grilling, reker, gryterett, lasagne, spekemat eller noe annet enkelt. Maten trenger jo ikke være barnevenlig. Ettåringen skal vel ikke spise det samme som dere uansett?

Anonymous poster hash: 6149e...0e6
Skrevet

Grilling, reker, gryterett, lasagne, spekemat eller noe annet enkelt. Maten trenger jo ikke være barnevenlig. Ettåringen skal vel ikke spise det samme som dere uansett?

Anonymous poster hash: 6149e...0e6

En på et år kan jo spise stort sett all vanlig mat,så det er jo bare tull å gi annen mat til bursdagsbarnet. Alt det du hatt ramset opp har mine barn fått fra de var et år og neve et ganske altspisende og trenger sjelden egen "barnevennlig" mat uansett om vi er hjemme, på besøk eller på restaurant.

Anonymous poster hash: 9c4fd...219

Skrevet

Takk for alle tips.

Det blir et lite utvalg av forskjellig mat:

Spekeskinke og eggerøre

Lakselefser med kremost, rødløk og ruccola

Kyllingvinger/klubber

Hjemmelaget potetsalat

Greskinspirert salat

Pølser med brød/lompe

Håper folk blir fornøyde da 😉

Anonymous poster hash: c8278...fc5

Skrevet

Jeg har brukt å lage lasagne, kyllingsuppe/kjøttsuppe  m/brød, påsmurte rundstykker, biff stroganoff. Mat som lett kan forberede litt i forveien og bare gjøre helt ferdig samme dag som selskapet.

Anonymous poster hash: ecbff...b98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...