Gå til innhold

Feriepenger fra NAV


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper DIB-politiet godtar at jeg stiller spørsmålet her ;-)

Pengene ble sendt til meg på fredag, men med helligdag i går er det kanskje ikke så rart at de ikke har kommet inn enda?

Er det noen av dere som har fått feriepengene enda?

 

 

Anonymous poster hash: d454a...64f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke fått de på konto, men jeg har fått utbetalingsslippen på digipost..

Håper de kommer idag..

 

Anonymous poster hash: d385f...2a9

Skrevet

Kommer nok ila ettermiddagen kvelden.

Skrevet

Feriepenger for hva?

 

Anonymous poster hash: 06c15...eec

Skrevet

Vi får håpe! :-)

Det var vært en måned med en god del uforutsette utgifter, så de kommer jammen godt med!

 

Anonymous poster hash: d454a...64f

Skrevet

Feriepenger for hva?

 

Anonymous poster hash: 06c15...eec

Man får feriepenger på sykepenger og foreldrepenger ihvertfall.

 

Anonymous poster hash: 70afc...f17

Skrevet

 

Feriepenger for hva?Anonymous poster hash: 06c15...eec

Man får feriepenger på sykepenger og foreldrepenger ihvertfall. Anonymous poster hash: 70afc...f17
Jeg skal ha for foreldrepengene men det står ingenting om det ennå på min side på nav.no el i digipost. De skal komme i mndskifte mai/juni i følge nav foreldrepenger på facebook. Så kommer sikkert ikke før i slutten av uka eller i neste uke.

 

Kanskje feriepenger av sykepenger kommer nå.

 

Anonymous poster hash: 06c15...eec

Skrevet

Hvor mye får dere egentlig? Jeg jobbet 60% da jeg ble sykemeldt i mai i fjor. Startet i ny jobb i august og jobbet 100% før jeg desverre ble sykemeldt i november igjen. De har regnet sykepenger fra første gang selvfølgelig, det er i orden. Men 1500kr? Hehe.. really?

 

Anonymous poster hash: b7730...7a2

Skrevet

10,2 % av de første 48 dagene.

 

Anonymous poster hash: 8ba88...263

Skrevet

De kom visst ikke i dag :-(

 

Anonymous poster hash: d454a...64f

Skrevet

Får alle av 48 dager? Jeg har fått for 14 dager bare :/

 

Anonymous poster hash: b7730...7a2

Skrevet

Hvis du var sykemeldt 48 dager i 2014 og disse ble direkte utbetalt fra NAV får du for alle. Hvis du hadde en dagsats på 1500 kr * 48 dager = 72.000 kr * 0,102 = 7344 kr i feriepenger.

Skrevet

Jeg fikk inn to forskjellige innbetalinger fra nav idag, får man to forskjellige innbetalinger hvis det er feriepenger for sykepenger og foreldrepenger? Noen som vet?

 

Anonymous poster hash: f81c7...5d2

Skrevet

Står det forresten inne på dine utbetalinger på nav?

 

Anonymous poster hash: f81c7...5d2

Skrevet

De står på utbetalinger nå ja, men de er merket som sykepenger hos meg! :-)

Ikke noe på kontoen enda, så jeg venter i spenning!

 

Anonymous poster hash: d454a...64f

Skrevet

Hmmm.... rart! Fortsatt ingenting!

Noen andre som har fått?

 

 

Anonymous poster hash: d454a...64f

Skrevet

Siste virkedag er fredag!!! Kommer nok da

 

Anonymous poster hash: 7e8ec...461

Skrevet

Stått på kommende utbetalinger siste dagene, men ikke kommet på konto enda! :-)

 

Anonymous poster hash: fc6ee...41e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...