Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Håper DIB-politiet godtar at jeg stiller spørsmålet her ;-) Pengene ble sendt til meg på fredag, men med helligdag i går er det kanskje ikke så rart at de ikke har kommet inn enda? Er det noen av dere som har fått feriepengene enda? Anonymous poster hash: d454a...64f
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har heller ikke fått de på konto, men jeg har fått utbetalingsslippen på digipost.. Håper de kommer idag.. Anonymous poster hash: d385f...2a9
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Feriepenger for hva? Anonymous poster hash: 06c15...eec
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Vi får håpe! :-) Det var vært en måned med en god del uforutsette utgifter, så de kommer jammen godt med! Anonymous poster hash: d454a...64f
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #6 Skrevet 26. mai 2015 Feriepenger for hva? Anonymous poster hash: 06c15...eec Man får feriepenger på sykepenger og foreldrepenger ihvertfall. Anonymous poster hash: 70afc...f17
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #7 Skrevet 26. mai 2015 Feriepenger for hva?Anonymous poster hash: 06c15...eec Man får feriepenger på sykepenger og foreldrepenger ihvertfall. Anonymous poster hash: 70afc...f17 Jeg skal ha for foreldrepengene men det står ingenting om det ennå på min side på nav.no el i digipost. De skal komme i mndskifte mai/juni i følge nav foreldrepenger på facebook. Så kommer sikkert ikke før i slutten av uka eller i neste uke. Kanskje feriepenger av sykepenger kommer nå. Anonymous poster hash: 06c15...eec
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #8 Skrevet 26. mai 2015 Hvor mye får dere egentlig? Jeg jobbet 60% da jeg ble sykemeldt i mai i fjor. Startet i ny jobb i august og jobbet 100% før jeg desverre ble sykemeldt i november igjen. De har regnet sykepenger fra første gang selvfølgelig, det er i orden. Men 1500kr? Hehe.. really? Anonymous poster hash: b7730...7a2
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #9 Skrevet 26. mai 2015 10,2 % av de første 48 dagene. Anonymous poster hash: 8ba88...263
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #10 Skrevet 26. mai 2015 De kom visst ikke i dag :-( Anonymous poster hash: d454a...64f
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #11 Skrevet 26. mai 2015 Får alle av 48 dager? Jeg har fått for 14 dager bare :/ Anonymous poster hash: b7730...7a2
Snartmamma2015 Skrevet 26. mai 2015 #12 Skrevet 26. mai 2015 Hvis du var sykemeldt 48 dager i 2014 og disse ble direkte utbetalt fra NAV får du for alle. Hvis du hadde en dagsats på 1500 kr * 48 dager = 72.000 kr * 0,102 = 7344 kr i feriepenger.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #13 Skrevet 26. mai 2015 Jeg fikk inn to forskjellige innbetalinger fra nav idag, får man to forskjellige innbetalinger hvis det er feriepenger for sykepenger og foreldrepenger? Noen som vet? Anonymous poster hash: f81c7...5d2
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #14 Skrevet 26. mai 2015 Står det forresten inne på dine utbetalinger på nav? Anonymous poster hash: f81c7...5d2
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #15 Skrevet 26. mai 2015 De står på utbetalinger nå ja, men de er merket som sykepenger hos meg! :-) Ikke noe på kontoen enda, så jeg venter i spenning! Anonymous poster hash: d454a...64f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #16 Skrevet 27. mai 2015 Hmmm.... rart! Fortsatt ingenting! Noen andre som har fått? Anonymous poster hash: d454a...64f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #17 Skrevet 27. mai 2015 Siste virkedag er fredag!!! Kommer nok da Anonymous poster hash: 7e8ec...461
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #18 Skrevet 27. mai 2015 Stått på kommende utbetalinger siste dagene, men ikke kommet på konto enda! :-) Anonymous poster hash: fc6ee...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå