Gå til innhold

HERREGUD hva gjør jeg nå??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min skulle være med ei venninne hjem fra skolen i dag og jeg skulle svare faren at det var ok.

Hvorpå jeg da skulle kopiere en mld jeg har svart han tidligere: Ok, hvis det er i orden for dere. Jeg henter henne bla bla bla og tusen takk.

Jeg hadde da en annen kopi fra her om dagen hvor det stod: Hei. Jeg har lyst på deg jeg også, og drømmer mye om deg. Pluss noe mer uvesentlig. Til en ny flamme.

Jeg er i ferd med å dø!!!! Hva svarer jeg nå? Legger med paddeflat og drar på meg unicornmaska til datteren min i all beskuelig fremtid???

Anonymous poster hash: 187e3...eca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare skrive at den ble sendt feil da?

Er det vits å styre værre?

Anonymous poster hash: 65d30...de0

Skrevet

Du tar maks dose selvironi og LER av hele situasjonen. Du skriver noe a la "Ooooops.... beklager, den siste meldingen var IKKE til deg! :D"

Og når du ser ham så LER du av det og sier at det er fort gjort å gjøre feil, og rødmer du når du sier det eller ser ham så sier du bare at du synes den feilsendte meldingen ble så flau at du kjenner du rødmer.

Sånt skjer ;)

Og send en beklagermelding nå før det går for lang tid!!!

Anonymous poster hash: 34723...503
Skrevet

Hehe, jeg fikk nokså vågale bilder av ei jeg kjenner, feilsendt. Heldigvis kjente jeg hu godt, vi har ledd en del av det der i ettertid. For må si jeg heva øyenbrynene ganske mye i det jeg åpna meldinga... Sletta den selvsagt med en gang:)

Anonymous poster hash: 503ce...d02

Skrevet

Melding: "Obs, den siste meldingen var ikke til deg, selv om du er en fin fyr. Flau! :-)"

Anonymous poster hash: 18ec4...b19
Skrevet

"Ai,ai,ai..nå gikk det litt raskt i svingene her. Beklager at den meldingen kom til deg. Jeg kjente jeg døde litt inni meg her nå. *flau* ;) "

Anonymous poster hash: 7fb1c...579
Skrevet

Hoho!! Jeg hadde dødd! For et par år siden fikk jeg bildemelding fra treneren på min sønns fotballag som ikke var ment til meg. Han var kjapt ute med å beklage fadesen, men han rødmer fremdeles hver gang vi møtes. Det verste er vel at det tok lang tid før jeg slettet bilde. Han var ung, sexy og utstyret var wow!

Anonymous poster hash: 2820d...c05

Skrevet

Hoho!! Jeg hadde dødd! For et par år siden fikk jeg bildemelding fra treneren på min sønns fotballag som ikke var ment til meg. Han var kjapt ute med å beklage fadesen, men han rødmer fremdeles hver gang vi møtes. Det verste er vel at det tok lang tid før jeg slettet bilde. Han var ung, sexy og utstyret var wow!

Anonymous poster hash: 2820d...c05

Skrevet

Du tror den var gal... Hør på meg da. Skulle til min samboer " hei sexy, ha putplugen klar til jeg kommer hjem i kveld 😘😘" jeg sendte den til MIN FAR!!!!!!! Vårt forhold er for evig og alltid endret. Daaaa døde jeg. Seint.

Anonymous poster hash: 0a2fe...a36

Skrevet

Må le litt av deg over her som sendte feil til din får, det hørtes veldig flaut ut :-D

Anonymous poster hash: 099fb...24d

Skrevet

Haha, huff :P

Jeg sendte en gang ei melding til en som skulle få en valp på foravtale, han skulle komme samme dagen.

"Når du kommer senere kan du ta med en pakke kondomer? Forresten, jeg har barbert meg ;)

Herregud for en panikk jeg fikk! Meldinga skulle til mannen :P

Anonymous poster hash: 75fc4...796
Skrevet

Har møtt den herlege mannen... (Til mora til eksen).

Anonymous poster hash: 9f96e...36e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...