Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Har begynt med Epiduo mot kviser og har brukt det i en uke nå. Men det gjør jo så inni h*lvetes vondt! Det er sårt i mange timer etter jeg har smurt det på. Når blir det bedre? Blir kvisene borte? Har ikke merket noen bedring enda, men har skjønt at det kan ta opptil to mnd. Anonymous poster hash: 4b681...fb6
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Opp er desperat, slitt med kviser i 15 år! Anonymous poster hash: 4b681...fb6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Jeg har brukt epiduo i 2mnd nå. Alle advarer mot at huden vil bli verre når du starter, fordi gele-en er ment for å dra opp bakteriene som ligger under huden til overflaten og deretter bygge opp en ren hud. Huden min har blit langt verre enn før jeg startet. Har fått ovninger rundt hvert enkelt kvise, og har ikke sett noe fremgang, så langt. Jeg bruker det fremdeles, ettersom at jeg vet at huden min ikke kan bli verre enn det den er nå. Men erfaringene med epiduo er jo forkjellig fra person til person. Anonymous poster hash: 6d36d...9ae
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Det tar litt tid før huden vender seg til denne kremen. Om du blir riktig ille kan det Være lurt å ikke smøre hver kveld men 3-4 ganger i uka så får huden din vendt seg til kremen. Men husk at du må rense huden på morgenen når du har lagt epiduo på kvelden. Anonymous poster hash: 47398...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå