Gå til innhold

Gleder meg så til juni :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kommer ferie penger og skattepengene (ikke gjort endringer på selvangivelsen).

Tilsammen vil jeg personlig få utbetalt nesten 90.000,-, og mannen 50.000,-.

Bort med billån og kredittkort gjeld, det skal bare bli så deilig..

Anonymous poster hash: 15a65...5f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig :) !

Her har mannen tullet det til så vi skylder 9000kr, det var den ferien :P

Anonymous poster hash: e0d99...99a

Skrevet

Gni det inn du!

Anonymous poster hash: 33750...57d

Gjest ♡perla
Skrevet

Skjønner at du gleder deg til det! Og kjenner at jeg er litt misunnelig 😉

Skrevet

Herlig:-) Her gleder vi oss også, vi fikk tilsammen 78.000 så kommer feriepenger oppå der så i år blir det 2 ekstraturer til varmere strøk :-D

Anonymous poster hash: 3d219...0cc

Skrevet

Så bra!! Det er ingenting som er bedre enn følelsen av å være gjeldfri. eller.. Jo! Følelsen du får når du overfører penger til sparekontoen:-D

Anonymous poster hash: 5346c...c67

Skrevet

Så bra!! Det er ingenting som er bedre enn følelsen av å være gjeldfri. eller.. Jo! Følelsen du får når du overfører penger til sparekontoen:-D

Anonymous poster hash: 5346c...c67

Gleder meg til å se sparekontoen vokse utover året, og neste år kan vi unne oss en ordentlig ferie :)

Skrevet

Da kommer ferie penger og skattepengene (ikke gjort endringer på selvangivelsen).

Tilsammen vil jeg personlig få utbetalt nesten 90.000,-, og mannen 50.000,-.

Bort med billån og kredittkort gjeld, det skal bare bli så deilig..

Du er dessverre ikke garantert skattepenger i juni selv om du ikke hatt gjort endringer.

Anonymous poster hash: 7457e...cab

Skrevet

Vi får begge ca 60 000 i feriepenger og jeg får 30 000 igjen på skatten. Mannen vet ikke skatten enda pga eget firma. Men våre penger forsvinner før vi får sett dem- ny kledning til huset. Får ikke reist uansett i år, siden vi venter ny baby i juli :)

Anonymous poster hash: 168f7...345

Skrevet

Vi får begge ca 60 000 i feriepenger og jeg får 30 000 igjen på skatten. Mannen vet ikke skatten enda pga eget firma. Men våre penger forsvinner før vi får sett dem- ny kledning til huset. Får ikke reist uansett i år, siden vi venter ny baby i juli :)

Anonymous poster hash: 168f7...345

Gratulerer med baby! :)

Anonymous poster hash: 7135d...f10

Skrevet

Regnet akkurat at jeg får ca 100 000 i feriepenger. Mannen får vel ca 60 000, så juni er en god måned, ja :) Skal betale litt lån, utenom at vi har den dyreste ferien vi noengang har vært på i år.

Anonymous poster hash: 8dfa2...2bd
Skrevet

Jeg gleder meg også:) vi får 52 000 igjen på skatten tilsammen. Jeg får 27 000 i feriepenger(jobber ikke i full stilling derfor ikke så mye i feriepenger) mannen får 75 000 i feriepenger:)

Anonymous poster hash: a0216...e6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...