Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har falt litt ut av mote karusellen ettersom jeg går hjemme med barna, og nå er jeg for en gangs skyld bedt med ut av mannen på en fancy og dyr restaurant med forretningsforbindelser. Mannfolka pleier å være striglet i dress, slips og full pakke. Hjelp, hva skal jeg ha på meg? Jeg ønsker å være klassisk kledd for å gi et solid inntrykk, men hva? Tar i mot alke råd både av klær, smykker, negelakkfarge osv. Jeg kan bruke noen tusenlapper om nødvendig bare jeg ser presentabel ut. Anonymous poster hash: 6fd63...ae0
Fandens Oldemor Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Klassisk sort kjole med pumps og perler eller sølv.
overlord Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Sort, enkel kjole, sorte strømper og sorte pumps. Enkel frisyre. Perler i ørene og fransk manikyr. Kan ikke bli feil
Førstemann Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Tenker også en enkel, knelang "draktkjole", gjerne et litt kraftig halssmykke og høye hæler. Trenger ikke være sort.
Førstemann Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Vic har forøvrig pleid å ha endel fine, klassiske kjoler.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #6 Skrevet 26. mai 2015 Blir sort for mørkt når det nærmer seg sommeren? Ja pumps må jeg da ut å kjøpe. Perler har jeg. Flott tips om VIC, for da skal jeg dra dit. Hva slags jakke bør jeg ha over? Har kun Ilse Jackobsen regnjakke, men det blir jo ikke akkurat så classy. Hva slags negellakk farge bør jeg ha? Tror det er moderne med blått, men det blir vel litt tacky i en sånn setting og passer bedre til jentekvelder? Er så redd for å bli lite chique. Vil gjerne ha litt klasse på en sånn kveld. Flere tips mottas med stor takk. HI Anonymous poster hash: 6fd63...ae0
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #7 Skrevet 26. mai 2015 Klassisk kjole, må ikke være sort, men unngå skrikende farger. Bør være knelang, og for all del unngå utringning. Pumps er et trygt valg. Hold neglelakk enkel, fransk manikyr eller nude-toner. Enkel frisyre, diskret sminke. Anonymous poster hash: 899b5...5b7
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #8 Skrevet 26. mai 2015 Takk skal dere ha 😊. HI Anonymous poster hash: 6fd63...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå