Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Det kjennes rett og slett ut som om jeg er mørbanka der nede. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 710c0...4b0
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Hadde det sånn når jeg nærmet meg termin med førstemann. Nå er jeg ca 24 uker og føler at jeg skal vrenges! Du vet de apene med stor, rød rumpe? Sånn føler jeg meg:-) Anonymous poster hash: 0c790...1a3
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Huff, ja. Det var en god beskrivelse! Hi Anonymous poster hash: 710c0...4b0
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Har det sånn jeg også,3 gangs. Gyn mente det blei verre for hvert svskap... Bare å holde ut tydeligvis, null sexliv her for tiden. Anonymous poster hash: d743c...505
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Har det sånn jeg og. Har aldri sett maken.andre graviditeten min dette her, kikket meg med speil nedentil, men jeg var da uke 38. Ble da så forferdet over synet, så fikk legen til å kikke på det da jeg trodde det feilet meg noe,men neida, helt normalt, heldighvis. Anonymous poster hash: e315b...fc1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #6 Skrevet 26. mai 2015 Ja det er en liten overraskelse man ikke hører noe om på forhånd ;-) jeg har vært sånn alle tre ganger, men nå sistegang startet det tidlig!! Føler meg som en stor kjøttkake nedentil.. Det går over rett etter fødsel! Skyldes ekstra belastning på sirkulasjonssystemet i kroppen. Min erfaring er at støttestrømper faktisk hjelper litt. Anonymous poster hash: f07e7...799
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #7 Skrevet 26. mai 2015 Ja, dette er mitt 2. barn. Kan ikke huske at jeg var slik forrige gang. Kan nesten sammenligne det med sånn jeg følte det ETTER fødsel sist... Det blir 3 lange mnd til fødselen. Håpløst å sette seg. HI Anonymous poster hash: 710c0...4b0
Follotrollet Skrevet 26. mai 2015 #8 Skrevet 26. mai 2015 Det kjennes rett og slett ut som om jeg er mørbanka der nede. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 710c0...4b0 Veldig normalt dessverre... Velkommen i bavianklubben!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #9 Skrevet 26. mai 2015 Så rart... Jeg skulle skrive et innlegg nå ang hovent underliv. 31 uker nå, men har i grunnen vært hoven siden uke 12-15 (?). Blitt værre nå, though :/ Her er jeg ikke øm, og det er ikke ubehagelig, bare kjenner det veldig godt når jeg tar på det, vasker osv. Kjennes litt ut som en jævlig appelsin som er på vei ut, bare det at det presser ikke på gjennom åpningen, men gjennom kjønnsleppenne. Ser ikke flott ut! Anonymous poster hash: bcb48...93b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #10 Skrevet 26. mai 2015 Ja, dette er mitt 2. barn. Kan ikke huske at jeg var slik forrige gang. Kan nesten sammenligne det med sånn jeg følte det ETTER fødsel sist... Det blir 3 lange mnd til fødselen. Håpløst å sette seg. HI Anonymous poster hash: 710c0...4b0 Husker godt hvordan det var etter fødsel. Likt, bare verre! Når jeg dusjet så stod jeg med kaldt vann og lot det renne over musa som var helt usannsynlig hoven og sår! Det var helt himmelsk og jeg kunne stå sånn i evigheter. Det var deilig første gang jeg kunne vaske meg skikkelig:-) Så gjør man det igjen! Hehe:-) Anonymous poster hash: 0c790...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå