Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Å ja jeg vet dette kommer til å skape reaksjoner men må bare få det ut. Jeg er sammen med en fantastisk mann som vi har en sønn sammen på snart 2 år nå. Vi har vert sammen 4 år i oktober. Men hele veien har jeg vert litt småbetattfetter som da er en god venn i tilleg av kjeresten min. Har prøvd å bare la følelsene forsvinne men er ikke lett når dem ser ut til bare å bli sterkere. Og ja jeg elsker virkelig kjeresten min som er far til barnet mitt. Men hva kan jeg gjøre anngående disse følelsene jeg må jo faktisk forholde meg til fetteren hans ganske ofte.hjeeeelp hilsen forvirret jente Anonymous poster hash: 11363...126
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Ignorere dem, holde deg i skinnet og omgås ham minst mulig. Anonymous poster hash: 01c54...2fb
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Å ja jeg vet dette kommer til å skape reaksjoner men må bare få det ut. Jeg er sammen med en fantastisk mann som vi har en sønn sammen på snart 2 år nå. Vi har vert sammen 4 år i oktober. Men hele veien har jeg vert litt småbetattfetter som da er en god venn i tilleg av kjeresten min. Har prøvd å bare la følelsene forsvinne men er ikke lett når dem ser ut til bare å bli sterkere. Og ja jeg elsker virkelig kjeresten min som er far til barnet mitt. Men hva kan jeg gjøre anngående disse følelsene jeg må jo faktisk forholde meg til fetteren hans ganske ofte.hjeeeelp hilsen forvirret jente Anonymous poster hash: 11363...126 Det virker ikke som du har begrep om hva det vil si å elske noen! Tenk om det var omvendt, at det var mannen din som gikk rundt å fikk sterkere og sterkere følelser for kusine di, og tenkte på henne hele veien. Du hadde nok følt deg elsket! NOT! Hvor gammel er dere? 22? Anonymous poster hash: e4292...4b3
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Da slutter du å dyrke følelsene du har for denne fetteren og vanner plenen på din side av gjerdet isteden. Anonymous poster hash: aa1df...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå