Gå til innhold

Hvordan treffe noen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har relativt nylig blitt aleine med et barn på 1 år. Far har en helg i mnd, og vi bor langt fra hverandre slik at jeg er bortimot 100 % aleine...Det er ikke alltid like enkelt å få barnevakt. Etter kl 18-19 om kvelden så er det ikke lett å komme seg ut, og som sagt far har lite samvær...Hvor treffer man noen? I første omgang hadde det egentlig vært greit med andre alenemødre/fedre som chattevenner...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du finner løsningen så gi meg en lyd! :P

Har møtt en fantastisk fyr som jeg liker veldig godt,problemet er bare at han innviterer meg hjem til seg midt i uken når jeg ikke har noen å spørre som barnevakt.

Er lettere å date en mann som har barn fra før av for han skjønner at han må komme her om han vil møte meg på hverdager.

Anonymous poster hash: 7d75a...4f6

Skrevet

Internett er kanskje løsningen? 

Har samme problem selv. Men jeg er 100% alene, og har barnevakt kanskje 1-2 ganger i året. Er låst hjemme etter kl 17 hver dag. Null sosialt liv, og er i tillegg så sjenert at jeg hadde aldri turt å treffe noen fra nett. Selv om jeg gjorde det før, men da var det mer sånn "Skal ut å ta en øl i kveld, du får stikke innom hvis du vil hilse på". Liker det casual... Det får jeg ikke til lengre. 

Så jeg går bare å venter på å treffe drømmemannen på butikken :P

Anonymous poster hash: 5070c...909
Skrevet

Føler at dating og kjæresteri ligger litt lenger fram i tid...men, hadde vært greit å tja....hva det nå enn heter før man kommer dit....Bli kjent med andre...og som dere sier, så er det kanskje greit med andre i samme situasjon som forstår at man ikke bare kan hive seg i dusjen og ta et glass vin sånn helt spontant....

Skrevet

Kanskje noen man kan finne på noe med ungene sammen med også...playdates heter det vel i utlandet, der ungene kan leke og de voksne skravle...

Skrevet

Skal kanskje litt til at du akkurat treffer på en med jevnaldre barn :P

Skrevet

Det trenger ikke nødvendigvis ikke være jevnaldrende unger...

Skrevet

Tviler på at en sjuåring vil leke med en treåring for å si det sånn.

Skrevet

Søke opp aleneforeldreforening i fylket der du bor

Meld deg inn på nextlove.no(eller er det com?)

Meld deg inn på en annen datingside, mange har alternativ å sette at man ser etter vennskap

Tinder er en mulighet (jeg møtte kjæresten min der, utrolig nok, og jeg er over 30)

Hvis barnet ditt er lite, og du ikke jobber, åpen barnehage

Meld dere inn i barneaktiviteter i turistforeningen

Meld dere på andre aktiviteter, turn, fotball, dansing, etc

Anonymous poster hash: 2e16e...571

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...