Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Jeg er så fascinert! Så akkurat Kourtney Kardashian ta imot sin egen datter. Har aldri sett dette før, og det så helt fantastisk ut. Fikk meg til og ville føde igjen, og gjøre det samme. Fantastisk! Har noen av dere gjort dette? Anonymous poster hash: 09f1f...ad5
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Jeg er så fascinert! Så akkurat Kourtney Kardashian ta imot sin egen datter. Har aldri sett dette før, og det så helt fantastisk ut. Fikk meg til og ville føde igjen, og gjøre det samme. Fantastisk! Har noen av dere gjort dette? Anonymous poster hash: 09f1f...ad5 Under fødsel altså.. 😜 Anonymous poster hash: 945b2...c0e
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Ja, tok imot nr 3 da hun kom. En veldig surrealistisk opplevelse! Og en opplevelse som får deg til å føle deg veldig knyttet til barnet fra første stund! Anonymous poster hash: ff7a3...39c
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Ååh! Det så helt fantastisk ut! Du er heldig. Jeg skulle ønske jeg kunne kommer på at jeg i det hele tatt kunne det. Anonymous poster hash: 945b2...c0e
Leirha Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Det er sikkert en fin opplevelse, for de som ønsker det og ikke bare havner i situasjonen ufrivillig. Selv kunne jeg aldri tenkt meg å tatt imot mitt eget barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå