Gå til innhold

Helt objektivt. Er du og mannen din pene av utseende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, da vi var yngre var vi ettertraktet begge to. Nå som vi er i midten av 30-årene og har flere barn har vi nok forfalt litt ;) Jeg synes fortsatt mannen er ganske pen, og jeg vet at det fortsatt er mange som synes jeg er veldig pen. Altså, jeg får fortsatt mange komplimenter for utseende mitt, men færre enn da jeg var yngre. Selv synes jeg at jeg ser ut so et takras noen dager og helt greit pen andre dagr.

Anonymous poster hash: 67882...ff4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som hevder dere ikke er pene, hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 24684...263

Jeg hevder ikke at jeg ikke er pen da, men jeg ser det ikke selv.

Synes ikke jeg har noen pene tenner, hud, nese, hår og bryster. Synes jeg ser gammel og sliten ut.

Selvfølelsen har nok mye av skylden.

Anonymous poster hash: db2c0...828

Skrevet

Vi er begge symmetriske i ansiktet og har klare trekk. Ingen av oss bryr oss noe særlig om utseende. Det viktigste er at man er nyvasket om morgnen og i god form!

Anonymous poster hash: 57d6e...c4d
Skrevet

Han er kjekk i allefall! :-D

Anonymous poster hash: 1185d...493

Skrevet

Dritdigge begge to selvfølgelig 😊

Anonymous poster hash: 4e400...535

Skrevet

Vi er faktisk ganske pene.

Var skolens mest populære begge to, og har ikke forfalt.

Trener og holder oss friske.

Fortsatt etter alle disse årene får jeg sug i magen av å se på den deilige mannen min.

Anonymous poster hash: 24684...263

Skrevet

Jeg hør vist utseende og sjarm som menn bemerker seg. Han har drømmekroppen og sjarm som smelter damer. Men litt grovt utseende

Anonymous poster hash: 65e94...26d

Skrevet

Vi kunne nok vært det, men er ikke så flinke til å ta vare på oss selv. Trening og en litt freshere garderobe hadde nok gjort susen. Føler meg ganske kjerring etterhvert, men eier ikke tiltak for tiden.

Skrevet

Mannen er veldig kjekk. Det er ikke bare jeg som synes det heller, men både venner og andre.

Jeg er verken stygg eller fin, men hadde hjulpet meg opp på middels dersom jeg kom i mål med vektnedgangen og ble 20-25 kilo mindre enn jeg er nå.

Skrevet

Synes jeg ser helt ordinær ut. Verken særlig pen, eller særlig stygg. Bare helt normal.

Kan synes at jeg er utrolig flott når jeg steller meg ordentlig, med hår og sminke og hele pakka hvis jeg skal noe spesielt, men det hører jo sjeldenhetene til.

Har ikke mann da.

Anonymous poster hash: 19ac0...049
Skrevet

Min er veldig kjekk, kunne sikkert vært modell om han ville. Fin kropp også.. Jeg er midt på treet.

Men som vi alle har hørt, utseende spiller ingen rolle, det blir brudd her..så om noen vil ha denne knakende kjekke fyren, så vær så god!

Anonymous poster hash: eb24c...fac
Skrevet

Jeg er nok mer heldig med utseende enn mannen!

Anonymous poster hash: c7800...9d2

Skrevet

Både mannen og jeg blir nok regnet som helt midt på treet.

Vi har begge rimelig pene ansikt, men han er litt lav og jeg litt tjukk. Hehe.

Anonymous poster hash: 75978...8f8

Skrevet

Helt normale begge to:) jeg synes han er kjekk da:):)

Anonymous poster hash: 0d004...d35

Skrevet

Begge to er nok over snittet pene.

Men mannen min er milevis penere enn meg. Han ansees som skikkelig klassisk kjekk, sånn type som snur hoder og sjarmerer kun ved hjelp av blikk og smil.

*smelt* :-P

Anonymous poster hash: c1e82...9a6

Skrevet

Jeg får mange komplimenter når jeg sminker meg litt. Synes selv jeg blir ganske pen da, men ellers så er jeg for lik min far.. Hehe!

Samboeren min er ikke den kjekkeste, men når han gliser og forteller noe fryktelig morsomt så lyser han hele rommet opp. Alle vennene mine og familien min er helt "forelska" i han.

Vi er som vi er, og knakende fornøyd med det! Skulle jeg endret på noe så måtte det være de skjeve tærne mine.hihi!

Anonymous poster hash: a3627...989

Skrevet

Vi er vell egentlig ganske så pene :) Er vi ute hver for oss "flokker" det seg menn rundt meg, og kvinner rundt ham. Hyggelig, men litt slitsomt egentlig...

Anonymous poster hash: 9d35b...7f7
Skrevet

Jeg: ja veldig pen

Samboer: not

Anonymous poster hash: a7222...691

Skrevet (endret)

Speilet sprekker hver gang vi speiler oss.😆

Endret av Gjest
Skrevet

Mannen min blir objektivt penere og penere for hvert år. Fram til han var 30 så han så barnslig ut. Nå har han mer markerte ansiktstrekk, og det kler ham godt. Han er også slank og veldig godt trent (kondisjonstrening, han har ikke så markerte "treningsstudio-muskler").

Han er objektivt sett en 7'er.

Selv er jeg en 7'er, tror jeg.

Anonymous poster hash: ca0a8...7d3

Skrevet

Jeg er vel sånn midt på treet tenker jeg. Mannen min, han er deeeilig :P er ikke alene om å synes det heller, men vil gjerne ha han for med selv ;)

Anonymous poster hash: b6185...6e4

Skrevet

Absolutt veldig, begge to😊

Skrevet

Vi er helt normale utseendemessig, men er begge sjarmfulle

Anonymous poster hash: d9060...507

Skrevet

Synes ikke de aller fleste at mannen sin er pen? Jeg synes kjæresten min er veldig, veldig kjekk, og han synes at jeg er pen.

Anonymous poster hash: 1fbb9...894

Skrevet

Vi er litt sånn uten om normalen, ser bra ut vil jeg si, men ikke redd for skille oss ut.. Tattoveringer å det hele begge to 😝

Anonymous poster hash: db251...c76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...