Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En æra er over, vår tid sammen er forbi. Vi har hatt utrolig mange fine år sammen, og noen unike og flotte barn har vi fått. Jeg ville aldri vært vår tid sammen foruten. Jeg har lært mye, vokst mye, elsket og vært elsket. Hva mer kan et menneske ønske? Det var allikevel ikke meningen at det skulle være du og jeg for alltid, men vi fikk i hvertfall tid. Tid alene, tid sammen og tid som familie. Nå er tiden kommet for å gå hver til vårt, men vit at jeg alltid vil være der hvis du trenger det. Vi vil for alltid ha et spesielt bånd, og viktige ting som knytter oss sammen. Barna er vår største bragd, og de vil alltid ha to foreldre som gjør alt for dem og strekker seg høyere enn himmelen for at de skal være lykkelige.

Lykke til på ferden min beste venn og første kjærlighet❤️

 

 

Anonymous poster hash: d1190...78a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skriver du dette her? Kan du ikke sende det til mottaker, eller er dette dagboken din?

 

Anonymous poster hash: 72bd7...d32

Skrevet

Så vakkert skrevet...

Hva førte dere fra hverandre?



Anonymous poster hash: 4032e...339
Skrevet

Hvorfor skriver du dette her? Kan du ikke sende det til mottaker, eller er dette dagboken din?

 

Anonymous poster hash: 72bd7...d32

 

Stønn. Hvis du ikke har noe fint å si, så går det an å tie...

 

Anonymous poster hash: 4032e...339

Skrevet

Hvorfor skriver du dette her? Kan du ikke sende det til mottaker, eller er dette dagboken din?Anonymous poster hash: 72bd7...d32

Noen ganger er det bare godt å få ting ut helt anonymt :) Det er ingen som tvinger deg til å lese ;)

 

HI

 

Anonymous poster hash: d1190...78a

Skrevet

Så vakkert skrevet...Hva førte dere fra hverandre? Anonymous poster hash: 4032e...339

Takk :) Han har funnet seg en ny dame, men sier selv at han mistet følelsene for meg for lenge siden :(

 

HI

 

Anonymous poster hash: d1190...78a

Skrevet

 

Så vakkert skrevet...Hva førte dere fra hverandre? Anonymous poster hash: 4032e...339

Takk :) Han har funnet seg en ny dame, men sier selv at han mistet følelsene for meg for lenge siden :(

 

HI

 

Anonymous poster hash: d1190...78a

 

 

Så trist :(. Men så flink du er skilles fra ham med så gode ord og et godt samarbeide i tankene. Vær stolt av deg selv!

 

Anonymous poster hash: 4032e...339

Skrevet

 

 

Så vakkert skrevet...Hva førte dere fra hverandre? Anonymous poster hash: 4032e...339

Takk :) Han har funnet seg en ny dame, men sier selv at han mistet følelsene for meg for lenge siden :(HIAnonymous poster hash: d1190...78a

 Så trist :(. Men så flink du er skilles fra ham med så gode ord og et godt samarbeide i tankene. Vær stolt av deg selv! Anonymous poster hash: 4032e...339
Takk :)

 

Anonymous poster hash: d1190...78a

Skrevet

Hvorfor skriver du dette her? Kan du ikke sende det til mottaker, eller er dette dagboken din?Anonymous poster hash: 72bd7...d32

Må bare si at jeg nå har sendt det til mottaker, og mottaker begynte å gråte fordi det var så flott, og fordi det beviste nok en gang hvor god han synes jeg er som menneske.

 

HI

 

Anonymous poster hash: d1190...78a

Skrevet

❤️

 

Anonymous poster hash: 80c23...5eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...